روسیه با کنار زدن انگلیس و آلمان تا ۲۰۲۰ پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا می‌شود- اخبار اقتصادی – اخبار تسنیم

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از راشاتودی، بانک چندملیتی استاندارد چارترد در پیش‌بینی خود از رشد بلندمدت اقتصادی اعلام کرد علی رغم سال‌ها تحریم‌های غربی، روسیه تا اوایل سال آینده پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا خواهد شد و آلمان و انگلیس را پشت سر خواهد گذاشت .
طبق گزارش این بانک، چین احتمالاً آمریکا را از جایگاه اول پایین می آورد و به بزرگترین اقتصاد جهان در مقاطعی از سال آینده تبدیل می شود. این نتایج با بررسی ترکیبی از «نرخ برابری قدرت خرید» و تولید ناخالص داخلی به دست می‌آید. رتبه های بعدی به ترتیب به آمریکا، هند، ژاپن و روسیه تعلق دارند.
۱۰ کشور اول دنیا همچنین شامل آلمان، اندونزی، برزیل، ترکیه و انگلستان می شوند .
مادهور جها، محقق استاندارد چارترد گفت:« تا ۲۰۲۰ اکثریت جمعیت جهان در طبقه متوسط قرار خواهند گرفت. آسیا سردمدار این افزایش جمعیت در طبقه متوسط است‌ طبقه متوسط در غرب تغییری نخواهد کرد» .
هفته گذشته بانک جهانی در دورنمای اقتصادی خود اعلام کرد انتظار یک افزایش در نرخ رشد تولید ناخالص داخلی روسیه را تا ۱.۸ درصد در ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ دارد . این بانک گزارش داد که اقتصاد روسیه علی‌رغم تحریم‌های سخت اقتصادی با یک تورم پایین و ثابت و افزایش تولید نفت با سرعت ۱.۶ درصدی در سال گذشته رشد کرده است .
صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی خود را برای رشد تولید ناخالص داخلی روسیه در ۲۰۱۹ تا ۱.۸ درصد بالا برده است. تاثیر مثبت افزایش قیمت نفت جهان بر اقتصاد روسیه بیش از تأثیر منفی تحریم‌های واشنگتن بوده است .
در همین حین، آمار رسمی اداره آمار فدرال نشان می دهد که آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا در ۲۰۱۸ رشد کندی داشته است این کشور ۱.۵ درصد در سال گذشته رشد کرد که آهسته ترین رشد از سال ۲۰۱۳ بود. اقتصاد ضعیف تر جهان و مشکلات صنعت خودرو باعث این کاهش رشد بوده است .

انتهای پیام/۷۳

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x