رفع توقیف یک واحد تولیدی محصولات غذایی

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

یک شرکت محصولات غذایی پس از توقیف به دلیل تولید غیر مجاز با دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری، مجوز تولید کسب کرد.

به گزارش ایسنا، کیک ، کلوچه و بیسکویت با نام تجاری «آذرشیرین برنا» به دلیل تولید غیر مجاز و جعل علامت استاندارد در سال ۹۰ توقیف شد که با گذشت حدود چند سال از این موضوع با اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری رفع توقیف شده است.

این واحد تولیدی در سال ۱۳۹۰ به علت تعلیق پروانه کابرد علامت استاندارد و جعل آرم علامت استاندارد، تولیداتش غیر مجاز اعلام شد و به دلیل اینکه بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام به تولید و عرضه فرآورده ها کرده بود در مرحله کنترل بازار توسط کارشناسان و بازرسان سازمان استاندارد شناسایی و توقیف می‌شود.

در حال حاضر محصولات غذایی این شرکت با دریافت علامت استاندارد اجباری و با رعایت استاندارد از  سازمان ملی استاندارد ایران برای فراورده‌های کیک ساده روغنی با نام‌های تجاری پکیتا، سانلی، گبیتا و ساچی به فارسی دارای مجوز است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x