[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، مصطفی تنها افزود: در هشت ماه امسال ۲۷ هزار و ۵۰۰ تن لاستیک بایاس در کشور تولید و بین استانها با نظارت ستاد تنظیم بازار توزیع شد درحالیکه در مدت مشابه سال قبل ۲۴ هزار و ۷۰۰ تن لاستیک از نوع بایاس تولید شده بود.

وی افزود: در حالت معمول، دو سوم لاستیک خودروهای سنگین از طریق تولیدات داخلی و یک سوم از طریق واردات تامین می شود اما امسال و از اواخر بهار، بدلیل برخی مسایل در عرصه بین المللی، در تامین به موقع مواد اولیه کارخانجات و دربرخی مواقع واردات به موقع لاستیک ناهماهنگی بوجود آمد که فرصت طلبان از این فضا سوء استفاده کردند.

تنها افزود: ظرفیت منصوبه تولید لاستیک بایاس خودروهای سنگین در کشور بسیار بیشتر است اما به دلایلی این ظرفیت استحصال نشده است و حتی با توجه به افزایش ده درصدی تولید، برای توزیع این محصول در بازار مشکلاتی وجود داشت که سبب ایجاد بازار سیاه شد.

سخنگوی انجمن تایر افزود: هم اکنون امکان احتکار لاستیک در حجم زیاد، بخاطر نظارت دقیق ستاد تنظیم بازار از بین رفته و این ستاد بصورت مداوم آمار تولید و توزیع را کنترل کرده و به تولید کنندگان و وارد کنندگان طبق نیاز سنجی های بازار ، اطلاع می دهد که چه تعداد لاستیک را در کدام استان توزیع کنند.

 

انتهای پیام/

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها