[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حمید احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه در چهارماه نخست سال جاری ۹۰ میلیون صادرات انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۰ درصدی داردف اظهار کرد: میزان واردات از گمرک زنجان ۱۱۵ میلیون دلار بوده که ۲۶ درصد رشد را نشان می دهد.

وی به درآمدهای گمرک زنجان اشاره کرد و افزود: میزان درآمدهای گمرک زنجان در چهار ماه نخست سال جاری ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که این میزان در سال گذشته ۳۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل گمرک استان زنجان به وضعیت تشریفات گمرکی در گمرک زنجان اشاره کرد و یادآور شد: تشریفات گمرکی در گمرک زنجان برای بخش واردات کم تر از یک روز و برای صادرات کم تر از یک ساعت بوده و مطابق دستورالعمل های ابلاغی این میزان کاهش نیز خواهد یافت و در بخش صادرات به صفر نزدیک می‌شویم.

احمدی  با اشاره به چند قلم کالای مهم صادراتی استان، تاکید کرد: شمش روی، انوع کاغذ، سرب، محصولات غذایی، پوشک بچه، محصولات پلاستیک، ترانسفورماتور، الیاف مصنوعی از جمله کالاهای با ارزش ریالی بالای صادراتی گمرک زنجان محسوب می شوند.

مدیرکل گمرک استان زنجان به وضعیت صادرات و واردات گمرک زنجان در چهارماه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری شاهد رشد ۸۰ درصدی صادرات گمرک زنجان هستیم.

احمدی همچنین به برنامه های توسعه ای گمرک زنجان اشاره و خاطرنشان کرد:  توسعه محوطه گمرک، ساخت انبارها، ایجاد باسکول جدید، افزایش میزان کالاهای ورودی و خروجی گمرک با زمینه سازی شرایط مورد نیاز و تردد حمل و نقل در گمرک زنجان در دستور کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  جزئیات چگونگی تغییر استانداردهای 85گانه خودرویی

وی به تعداد گمرکات کشور و رتبه گمرک زنجان اشاره کرد و یادآور شد: ۱۰۸ گمرک رسمی در کشور وجود دارد که رتبه استان زنجان در بخش صادرات ۲۲ کشور و د بخش واردات ۱۹ است که این رتبه ها در سال گذشته به ترتیب ۳۳ و ۲۶ بوده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی پاریساتاق بازرگانی هلندارسال پول به ترکیهانتخابات اتاق بازرگانی تهران 1393انتقال پول به کارت رفاهبانک صادرات ببانک صادرات گبیت کوین انجمنپست سریع بین المللی Tntپی پال کارت رایگانپیگیری وضعیت مرسوله پستیترخیص پوشاکحمل بار در کرجحمل و نقل بین المللی پاكان ترابرحمل و نقل و ترافیک شهرداری تهرانخرید ابزار تعمیرات لپ تاپخرید المان سرد کنندهخرید اینترنتی رسیورخرید تجهیزات رباتیکخرید تجهیزات شنودخرید تجهیزات عکاسی صنعتیخرید خط تولید بسته بندی حبوباتخرید کتاب خارجی از آمازونس بانک صادراتساخت مستر کارتساختمان شماره 2 اتاق بازرگانیسایت بازاریابی امازونشرایط ترخیص خودرو از پارکینگشرایط خرید دلار از بانکشرکت خدمات بار هوایی سیطرهصادرات سرب به چینصرافي وب مانيصرافی افقصرافی لیدزطریقه ترخیص خودروفروش تجهیزات طبیعت گردیفروش تجهیزات لگراندفروش خط تولید شیشه سکوریتقوانین گمرکی مناطق ویژه اقتصادیکارت بازرگانی قزوینگمرک های افغانستاننحوه ثبت صادراتنماینده وب مانیواردات از دبیواردات بی رویه تجهیزات پزشکیواردات خودرو گمرک بوشهرواردات ضایعات مس از عراقواردات و ترخیص کالاوب مانی شیرازیک بیت کوین رایگان

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها