رشد ۷۱ درصدی واردات از طریق گمرکات استان کرمانشاه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، از رشد ۷۱ درصدی واردات از طریق گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه طی ۴ ماهه امسال خبر داد.

وی مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در ۴ ماهه نخست سالجاری را  بالغ بر ۷ میلیون و ۳۴۸  هزار و ۵۰۰ دلار به وزن سه  هزارو ۴۴۹ تن اعلام کرد.

مدیرکل  گمرکات استان کرمانشاه  تصریح کرد: میزان واردات فوق نسبت به مدت مشابه سال گذشته  از نظر ارزش ۷۱ درصد و از حیث وزن ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از ۱۰ کشور وارد می‌شود، تصریح کرد: کشورآلمان با یک میلیون و ۵۸۹ هزارو ۸۴۵ دلارکالا به وزن ۱۷۰هزارو ۸۷۳  تن جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در ۴ ماهه نخست سالجاری به خود اختصاص داده است.

حیدری ادامه داد: طی مدت یاده شده کشور چین با یک میلیون و ۴۱۳ هزارو ۶۰۲ دلار و پاکستان  با ۹۲۳ هزارو ۷۰۴ دلار درجایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان را برنج، آلیاژهای آلومینیوم کارنشده، پرس هیدرولیک دندانسازی، سیبک خام پراید و کمپرسورهای معدنی  اعلام کرد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x