[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: شاخص بورس از ابتدای سال جاری تاکنون با ۷۱.۷درصد افزایش مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،در هفته‌ای که گذشت حجم معاملات در بورس اوراق بهادار ۷۸۱۱ میلیون سهم و ارزش آن ۱۸۷۵۵ میلیارد ریال بوده که حجم و ارزش معاملات به‌ترتیب یک و ۱۴ درصد کاهش داشته است.

ارزش بورس اوراق بهادار تهران نیز در پایان معاملات هفته گذشته به عدد ۶۲۷۵۴۲۰ میلیارد ریال رسید که ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

همچنین صنایع صنعت خودرو و ساخت قطعات بیشترین ارزش معاملات را با ۱۹.۲ درصد و بیشترین حجم معاملات را با ۲۹ درصد به خود اختصاص داد.

بر این اساس در یک ماه گذشته صنعت منسوجات با بازدهی ۲۰ درصد در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و در مدت مشابه صنعت استخراج نفت و گاز و خدمات جنبی جز اکتشاف هم با افت ۱۶.۴درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته گذشته به عدد ۱۶۵۳۵۲ واحد رسید که ۱۵۰۸ کاهش داشته است.

این در حالی است که از ابتدای سال جاری تا کنون شاخص بورس با ۷۱.۷ درصد افزایش و شاخص کل هم‌وزن با ۶۰.۶ درصد رشد مواجه شده‌اند.

همچنین در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس‌های بین‌المللی در محاسبه بازدهی‌ها نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس عربستان سعودی با رشد ۰.۱درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس استانبول با افت ۴.۲درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها