رشد ۵۶۴ درصدی صادرات عبوری از مرز سومار

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صادرات صورت گرفته از طریق گمرکات و مرزهای استان کرمانشاه طی ۲ ماهه ابتدایی سال ۹۶ یادآور شد: در این مدت ۲۶۰ میلیون و ۱۸۷ هزارو ۶۲۷  دلار کالا به وزن  ۷۹۸ هزارو ۵۸۷  تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

وی تصریح کرد:  از میزان صادرات صورت گرفته ۹۹ میلیون و ۴۲۰ هزارو ۶۸۸ دلار آن با وزن ۱۳۳ هزارو ۷۳۳ تن از طریق گمرک بازارچه مرزی سومار در استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در خصوص آمار افزایش یا کاهش صادرات صورت گرفته از این مرز نسبت به سال قبل گفت: میزان ذکر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۵۶۴ درصد و از لحاظ وزنی ۴۱۰ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: صادرات عبوری از گمرک بازارچه مرزی شوشمی نیز ۸ میلیون و ۷۹۷ هزارو ۱۵۰ دلار کالا به وزن ۶۸ هزارو ۱۹۶ تن بوده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش  ۱۳۷ درصد و از حیث وزن نیز ۳۶ درصد افزایش داشته است.

حیدری ادامه داد: در دو ماهه نخست سال جاری گمرک بازارچه مرزی شیخ صله با صادرات عبوری ۳۲ میلیون و ۲۸۲ هزارو ۹۳۵ دلار کالا به وزن ۱۶۳ هزارو ۱۷۸ تن به خارج از کشور، از لحاظ ارزش ۳۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادرات عبوری از مرزهای استان را  لوازم  خانه داری  و پاکیزگی  از مواد پلاستیکی، ظروف ملامین، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، سیمان، کیسه کلوست، شیرو خامه شیر، کولر آبی و انواع بستنی  عنوان کرد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x