[ad_1]

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آمار صادرات صورت گرفته از طریق گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه طی امسال گفت: در ۴ ماهه نخست سال جاری ۱۱ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۹۴ دلار  شیر وخامه شیر به وزن ۲ هزارو ۹۲۲ تن  از گمرکات استان کرمانشاه  صادر شد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه  افزود: میزان صادرات فوق نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۴۸۶ درصد  و از حیث وزن ۴۳۹  درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد:  در این مدت همچنین  ۲۵ میلیون و ۲۸۵ هزارو ۲۸۹ دلار ظروف ملامین  به وزن  ۸ هزار و ۵۹۱ تن از گمرکات استان کرمانشاه  صادر شد.

حیدری تصریح کرد: صادران ملامین نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۱۸۵ درصد و از حیث وزن نیز ۱۹۳  درصد رشد داشته است.

وی گفت: در ۴ماهه نخست سال جاری صادرات کولر آبی نیز  ۱۰ میلیون و ۳۶۳ هزارو ۶۴۱ دلار به وزن ۳ هزارو ۴۶۴ تن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۳۳ درصد و از حیث وزن نیز ۳۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه میزان صادرات گوجه فرنگی  در ۴ ماهه نخست سالجاری را ۱۰ میلیون و ۲۰۴ هزارو ۲۲۴ دلار با وزن ۴۴ هزارو ۲۲۰ تن عنوان کرد.

وی افزود: صادرات این محصول در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۷ درصد و از لحاظ وزن ۲۸ درصد افزایش داشته است.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: در ۴ ماهه نخست سال جاری ۶۲۰ میلیون و ۷۸۵ هزارو ۵۱۷  دلار کالا به وزن  یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۹۹۶  تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

بیشتر بخوانید :  ماموریت رییس‌جمهور به ستاد تنظیم بازار

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآمار صادرات و واردات تجهیزات پزشکیاتاق بازرگاني دبيارسال پول به آفریقای جنوبیانتقال پول به شبابیت کوین به زبان سادهپست پیشتاز سریعترخیص کا لا از گمرک بوشهرترخیص کالا از فرودگاه امامترخیص کالا در ترکیهحمل و نقل بین المللی ارومیهحمل و نقل بین المللی هدفخريد از سايت Amazonخرید اینترنتی عطرخرید تجهیزات سینماییخرید تجهیزات شنودخرید خط تولید از چینخرید خط تولید قطعات خودروخرید قالب از سایت های خارجید افغانستان صادراترهگیری مرسوله پستیشرکت حمل و نقل بین المللی عراقصادرات داروهای گیاهیصادرات شیرینیصادرات عرقیات گیاهیصادرات و واردات در افغانستانصدور کارت بازرگانی لرستانصرافي ثمينصرافی اصرافی زمردصرافی نیویورکضريبة ترخيص السيارات فى مصر 2014عکس کارت بازرگانیقوانین گمرکی واردات خودروكارگو در ويتنامکارت بازرگانی طلاییکارت بازرگانی گلستانکارت هوشمند بازرگانی چیست؟کارگو در گوانگجوگمرک فرودگاه پیاممجوز حمل بار هواییمجوز شرکت ترخیص کالانقش حمل و نقل هوایی در صنعت توریسمنیازمند ترخیصکارهزينه ي واردات خودروهزینه پی پالواردات پوشاک دبیواردات چه کالاهایی سودآور است؟واردات خودروهای لوکسواردات ظروف پلاستیکی از چینواردات مواد غذایی به ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها