رشد ۲۴۱ درصدی صادرات عبوری از مرز سومار طی امسال

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر از رشد ۲۴۱ درصد صادرات عبوری از مرز سومار طی ۴ ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و خاطرنشان کرد: در ۴ ماهه نخست سال جاری ۵۵۷ میلیون و ۳۰۲  هزارو ۷۹۳  دلار کالا به وزن یک میلیون و ۳۷۹ هزارتن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

وی افزود: از مجموع ۵۵۷ میلیون و ۳۰۲ هزارو ۷۹۳   دلار کالا در ۴ ماهه نخست سال جاری،   ۲۱۲ میلیون و ۲۲۱ هزارو ۵۴۴  دلار آن با وزن ۲۴۰ هزارو ۴۷۲ تن از طریق گمرک بازارچه مرزی سومار به خارج از کشور صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۲۴۱ درصد و از لحاظ وزنی ۱۹۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه ادامه داد: صادرات عبوری از گمرک بازارچه مرزی شیخ صله نیز ۷۵ میلیون و ۷۷۴ هزارو ۴۵۹ دلار کالا به وزن  ۲۹۱ هزارو ۸۴۶ تن  است که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش۶۳ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در ۴ ماهه نخست سال جاری گمرک بازارچه مرزی شوشمی با صادرات عبوری ۱۷میلیون و ۳۴۳ هزار و ۴۷۹ دلار کالا به وزن ۱۲۰ هزار و ۶۹۰  تن به خارج از کشور، از لحاظ ارزش ۱۵۲ درصد و از حیث وزن نیز ۳۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را  لوازم  خانه داری  و پاکیزگی  از مواد پلاستیکی، ظروف ملامین، سیمان، کیسه کلوست، شیر و خامه، کولر آبی،   گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده  و پروفیل عنوان کرد  و خاطرنشان کرد: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x