[ad_1]

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آمار واردات به کشور از طریق گمرکات استان کرمانشاه گفت: مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در ۵ ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۴  میلیون و ۲۹۹  هزار و ۱۰۵ دلارکالا  به وزن ۷  هزارو ۲۸۶ تن است.

مدیرکل  گمرکات استان کرمانشاه  افزود: میزان واردات صورت گرفته نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۱۳۰  درصد و از حیث وزن ۱۰۷  درصد افزایش داشته است.

گمرک کرمانشاه بیشترین حجم واردات را به خود اختصاص داده است

وی ادامه داد: از مجموع ۱۴ میلیون و ۲۹۹  هزار و ۱۰۵ دلارکالا وارداتی  به وزن ۷  هزارو ۲۸۶ تن،   گمرک کرمانشاه با ۹ میلیون و ۱۲۲ هزارو ۴۵۸ دلار کالا به وزن ۳ هزارو ۶۵۸ تن بیش حجم کالاهای وارداتی استان را در ۵ ماهه نخست  امسال به خود اختصاص داده است.

حیدری تصریح کرد:  این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۱۴ درصد و از لحاظ ارزش ۸۸ درصد افزایش داشته است.

رشد ۲۸۱ درصدی واردات از گمرک پرویزخان

وی ادامه داد: در ۵ ماهه نخست امسال از گمرک پرویزخان ۵ میلیون و ۱۷۳ هزارو ۸۰۱ دلار کالای وارداتی به وزن ۳ هزار و ۶۱۳ تن به داخل کشور وارد شده است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن یک هزار و ۲۴ درصد و از حیث ارزش نیز ۲۸۱ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۰۰ درصدی واردات از گمرک خسروی

مدیر کل گمرکات استان  کرمانشاه در ادامه آمار واردات گمرک خسروی در این مدت را ۲ هزار و ۸۴۶ دلار کالا به وزن ۱۴ هزار تن عنوان کرد و گفت:  این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته  از نظر ارزش و از لحاظ وزن  ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید :  موج جدید گرانی کالاها کلید خورد

عراق با ۳ میلیون و ۸۱۱ هزار دلار در جایگاه اول واردات به کشور

وی  با تاکید بر اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از ۱۰ کشور وارد می‌شود،   تصریح کرد:  کشور عراق با ۳ میلیون و ۸۱۱  هزار و۸۷۰  دلار کالا به وزن ۲ هزار و۷۳۷ تن جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در ۵ ماهه نخست سالجاری به خود اختصاص داده است.

حیدری افزود: طی مدت یاده شده کشور آلمان با دو میلیون و ۷۱۳ هزارو ۹۱۳ دلار و چین  با دو میلیون و ۲۰۳  هزارو ۵۹۷  دلار در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

«برنج» در جمع بیشترین کالاهای وارداتی به کشور

وی، بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان را آلیاژهای آلومینیوم کارنشده، برنج، اکسترودرهابرای کارکردن روی کائوچو یا مواد پلاستیکی و برای ساختن محصولات ازاین مواد، پرس هیدرولیک دندانسازی، سیبک خام پراید، کمپرسورهای معدنی و آنتی اکسیدانها عنوان کرد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآزمون حمل و نقل بین المللی 93آموزش ترخیص کاریاتاق بازرگانی استان رشتاتاق بازرگانی خیابان طالقانیاخبار جدید گمرکیارسال پول به گرجستانارسال پول به نروژاولین همایش ایمنی در حمل و نقل هواییبیت کوین پلیس فتاپست سریع بین المللیتجهیزات شبکه های کامپیوتریترخیص کار بندر شهید رجاییترخیص کار در گمرک بندرعباسترخیص کار گمرک فرودگاه امامترخیص کاریحمل دریایی بارخدمات بار هوایی فرودگاه امامخدمات حمل بار هوایی ایران ایرخرید از ایوو چینخرید اینترنتی ثعلبخرید خط تولید بلوک clcخرید خط تولید رب گوجه فرنگیخرید مستر کارت 25 دلاریراهنمای واردات خودروراههای صادرات به چینستاد ترخيص خودرو خیابان زنجانصادرات زعفران به استرالیاصادرات نباتصدور مستر كارتصرافی 365صرافی صوفی سوئدطریقه ی خرید از سایت های خارجیفروش خط تولید زغال فشردهقوانین گمرکی ترخیص کالاگمرک نوردوزمستر کارت قابل شارژمستر کارت معتبرمصادرات جماركنحوه خرید پوشاک از چیننحوه ی گرفتن کارت بازرگانیواردات آمریکاواردات پوشاک از چینواردات خودرو ممنوعواردات شکر از دبیواردات غذاواردات مصر من الخارجواردات و ترخیص کالا از چینوب مانی اواکسویزا کارت و مسترکارتیک بیت کوین چند ساتوشی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها