رشد قیمت سکه علی رغم کاهش قیمت جهانی طلا

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: امید به کاهش تنش تجاری میان آمریکا و چین بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی را نزدیک ۱۰ دلار کاهش داده است اما امروز (شنبه) در بازار تهران قیمت هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید با روند افزایشی سه میلیون و ۹۶۹ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، قیمت طلا در بازارهای جهانی از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی روند افزایشی به خود گرفت.
تحلیلگران کاهش شاخص دلار به دلیلی احتمال تثبیت نرخ بهره در آمریکا، تنش تجاری میان پکن و واشنگتن و تعطیلی دولت فدرال در آمریکا را از عوامل موثری برشمردند که به افزایش سریع قیمت ها دامن زد.
با اینکه برخی سرمایه گذاران امیدوار بودند طلا بتواند سطح مقاومت ۱۳۰۰ دلاری را شکسته و رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کند اما امیدواری به کاهش تنش تجاری میان آمریکا و چین سبب شد قیمت این فلز گرانبها در پایان هفته گذشته میلادی برای نخستین بار از اواسط دسامبر با کاهش روبرو شود.
بر پایه آمار اعلام شده از شبکه خبری بلومبرگ آمریکا، بهای هر اونس طلا به حدود ۱۲۸۲ دلار رسیده که نزدیک ۱۰ دلار عقبگرد داشته است.
با این حال در بازار تهران امروز (شنبه) بهای اغلب مسکوکات طلا افزایش داشت؛ نیم سکه ۲ میلیون و ۶۸ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد که نسبت به پنجشنبه گذشته افزایش یافت.
معامله گران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه گرمی را ۷۰۰ هزار تومان فروختند که نسبت به پنجشنبه گذشته تغییری نداشت.
در بازار تهران بهای هر مثقال طلا یک میلیون و ۵۷۶ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۳۶۳ هزار و ۸۱۹ تومان نرخ گذاری شده است.

نوسان اندک نرخ ها در بازار ارز
صرافی های مجاز در بازار ارز هر اسکناس یورو را ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان و هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان به خریداران عرضه کردند.
پنجشنبه گذشته (۲۷ دی) بهای هر یورو در سامانه نیما ۱۳ هزار و ۲۷۴ تومان و هر دلار آمریکا ۱۱ هزار و ۴۲۱ تومان بود اما در نیما هر یورو ۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر دلار هشت هزار تومان برای حواله ثبت شد.
نرخ ها در سامانه سنا بیانگر معاملات انجام شده توسط بانک ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است و در سامانه نیما حواله های ارزی مبادله می شود.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x