رشد۵۰۰ درصدی سفارشات در بزرگترین کشتی‌سازی جهان

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین کشتی سازی جهان – صنایع سنگین هیوندایی HHI- سفارش ساخت ۶۲ فروند شناور را در پنج ماه نخست سال جاری میلادی دریافت کرد، رقمی که بیانگر افزایش ۵۰۰ درصدی میزان سفارشات نسبت به سال گذشته است.

بر این اساس، کشتی سازی کره جنوبی در مدت زمان ذکر شده سفارش ساخت ۶۲ فروند شناور به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار را دریافت کرده است. افزون بر این در ماه می سال جاری میلادی، کشتی سازی مذکور سفارش ساخت ۲۰ فروند شناور به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار را دریافت کرد.

طبق گزارش گروه تحقیقی کلارکسونز لندن، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، صنایع سنگین مرچنت هیوندایی با دریافت سفارش ساخت ۱۴ فروند نفتکش، نیمی از میزان سفارشات نفتکش های غول پیکر که در کل جهان سفارش داده می شود را به خود اختصاص داده است.

یکی از مقامات هیوندایی پیش بینی کرد، میزان سفارشات نفتکش های غول پیکر و شناورهای حمل با سوخت LNG از پیش بینی صورت گرفته برای سال جاری میلادی نیز فراتر رود.

وی در ادامه افزود: به پیشتوانه تخصص متمایز در ساخت کشتی، صنایع سنگین هیوندایی تلاش های بازار یابی خود را برای تامین نیازهای مشتریان دو چندان خواهد کرد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x