راه واردات برنج در فصل ممنوعیت واردات بسته شد +سند

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،براساس نامه وزارت جهاد کشاورزی به گمرکات کشور، راه ورود برنج فرآوری نشده در فصل ممنوعیت واردات، از طریق دستور العمل جدید صادر شده توسط گمرک برای مناطق آزاد، بسته شد.
علی معقولی مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به تمامی گمرکات مستقر در مناطق آزاد تجاری ـ. صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، شرایط جدید واردات برنج را اعلام و آن را محدود به بسته بندی کرد.
در این نامه آمده است: «با توجه به محدودیت‌های ابلاغ شده نسبت به واردات برنج از سوی وزارت جهاد کشاورزی مقتضی است دستور فرمایند در زمان محدودیت و عدم امکان ثبت سفارش ورود برنج به قلمرو گمرکی، واردات برنج از طریق واحد‌های بسته‌بندی مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به داخل که صرفاً نسبت به ورود برنج به صورت فله به محدوده منطقه و سپس بسته‌بندی آن اقدام می‌کنند در قالب «درصد مجاز قابل ورود» امکان‌پذیر نمی‌باشد.
ضمناً در ایام اعمال محدودیت، واردات برنج به سرزمین اصلی توسط واحد‌های فرآوری برنج مستقر در مناطق مزبور، پس از انجام عملیات فرآوری و پردازش در منطقه و بر اساس مصوبات کمیسیون تعیین ارزش افزوده و به میزان «درصد مجاز قابل ورود کالا» تعیین شده از سوی کمیسیون مزبور خواهد بود.»

 

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x