دیدگاه کمیسیون کسب‌وکار اتاق بازرگانی درباره "شریعتمداری"

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهران ضمن ارزیابی معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد گزینه پیشنهادی وزارت صنعت بهترین گزینه برای این وزارتخانه است، چرا که ارتباطات خوبی با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد دارد.

به گزارش ایسنا، محمد رضا نجفی‌منش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گفته وزیر فعلی صنعت مبنی بر اینکه شریعتمداری بهترین گزینه برای وزارت صنعت، معدن و تجارت است، اظهار کرد:‌ شریعتمداری مدیر قوی و برش‌داری است و ارتباطات خوبی با وزارت اقتصاد و بانک مرکزی دارد که این مثلث باعث می‌شود اقتصاد ما به حرکت درآید و به راه خود ادامه دهد.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تصریح کرد: انتظاری که از وزیر پیشنهادی صنعت داریم این است که برنامه‌ای که برای خودرو تنظیم شده است را اجرا کند و آن را ادامه دهند. همچنین توجه به قطعه سازی در این دوره بیشتر شود و قراردادهای بین المللی که با رنو و پژو بسته شده که طبق آن باید ۴۰ درصد ساخت داخل باشد تا به ۷۰ درصد برسد را دنبال کنند.  

نجفی منش ادامه داد: راه نجات اقتصاد ما همین قراردادهای بین المللی است. کشورهایی مثل هند، چین، برزیل و آفریقای جنوبی که در صنعت خودرو به جایی رسیدند از طریق مشارکت‌های بین المللی بوده است. خوشبختانه تاکنون چند مورد از این‌ مشارکت‌ها با شرکت‌های داخلی انجام شده و به زودی قرارداد با فولکس هم نهایی می‌شود.

وی با اشاره به قرارداد با رنو عنوان کرد: قرارداد با رنو اهمیت زیادی دارد، چون رنو تنها شرکتی بود که در زمان تحریم ما را ترک نکرد و برنامه‌اش این است که واحد مستقلی را با مشارکت سازمان گسترش نوسازی صنایع و شرکت نگین خودرو راه بیندازد و همکاری خود را با ایران خودرو و شرکای قبلی ادامه خواهد داد. بعضی نگران هستند که این همکاری با شرکای قبلی قطع شود اما اینگونه نیست و همکاری‌ها با شدت بیشتر ادامه خواهد یافت.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی تصریح کرد: باید روی صادرات خودرو و قطعه کار شود و از وزیر جدید می‌خواهیم که به این موضوع توجه کند و روی آن کار شود تا قطع سازان ما منتفع شوند. بحث مهم دیگر موضوع تامین مالی است، باید تامین مالی و پرداختی‌های قطعه سازان کوچک و متوسط به موقع انجام شود تا برای قطعه سازان دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x