[ad_1]

سفیر ایران در مسقط، به صورت جداگانه با وزیران دفاع و کشاورزی عمان دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین نوری شاهرودی با «السید بدر بن سعود البوسعیدی» وزیر مسئول در أمور دفاعی سلطنت عمان دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات که نخستین دیدار سفیر کشورمان با این مقام عمانی بود طرفین بر ضرورت توسعه همکاری‌ها در بخش های دفاعی دو کشور تاکید کردند.

این دو مقام ایرانی و عمانی همچنین بر افزایش سطح همکاری ها در بخش های مختلف با عنایت به ممتاز بودن روابط دو کشور تاکید کردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با فواد جعفر السجوانی وزیر کشاورزی و شیلات عمان نیز به صورت جداگانه  دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار سفیر کشورمان با معرفی ظرفیت های گسترده کشاورزی، دامپروری و ماهیگیری و آبزی پروری کشورمان، زمینه های بالقوه و بالفعل همکاری های فیمابین را برشمرد و بر آمادگی ایران برای توسعه همکاری ها با عمان در زمینه تجارت میوه و تره بار، سرمایه گذاری در بخش زراعت، باغداری، شیلات و صنایع وابسته به آن مانند فرآوری و کشتی سازی تاکید کرد.

مقام عمانی نیز روابط دو کشور را از همه جهات ممتاز دانست و علاقه کشورش را برای گسترش همکاری ها در زمینه واردات محصولات کشاورزی و دامی، خرید برخی تجهیزات کشاورزی از ایران و دریافت دانش فنی و آموزش های تخصصی ابراز کرد.

در این ملاقات طرفین توافق کردند که موضوعات مورد علاقه مشترک توسط بخش های فنی و کارشناسی در وزارت کشاورزی دو کشور مورد پیگیری قرار گرفته و در آینده نزدیک سند مربوط به همکاری های کشاورزی، دامی و شیلاتی دو کشور در مسقط به امضا برسد.

بیشتر بخوانید :  شورای رقابت به وظایف ذاتی خود بازگردد

 انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاiphone 5 خرید اینترنتیآموزش وب مانی کلاسیکاتاق بازرگانی هرانانتقال پول به بانک ملتانتقال پول به هندبانک صادرات ژبیت کوین بازیبیت کوین به زبان سادهپی پال اماراتتجهیزات شبکه جدیدتجهیزات شبکه نوشهرترخيص كالا از گمركترخیص کار خوبترخیص کالا گروه 10حمل و نقل لندنحمل و نقل هوایی پارسیانحواله ارز مسافرتی بانک ملتخريد عمده از چينخرید ابزارهای طراحی ناخنخرید اینترنتی تخت خوابخرید اینترنتی کفشخرید تجهیزات مخابراتیخرید خدمت سربازی خارج از کشورخرید خط تولید اسباب بازیخرید دلار با نرخ دولتیخرید دلار در تهرانخرید سوالات کنکور خارج از کشور 92خرید میکرو دریل ابزار حکاکی دستیسایت اتاق بازرگانی رشتسایت ایبی چیستصادرات کالاصادرات هندوانهصادرات و واردات از دبیصرافی 24 ساعته در تهرانعلي بابا expressفروش ابزار هونینگقوانین گمرک کاناداقوانین گمرک گرجستانقوانین گمرک ورود ماشینقوانین گمرکی بین المللیکارت بازرگانی در مشهدگمرک زابلگمرک کرمانشاهمسئولیت متصدی حمل ونقل زمینیمیخواهم ترخیص کار شومنحوه ی ترخیص کالا در گمرکهزینه حمل بار از چین به ایرانواردات طوطی از پاکستانواردات یراق کیف از چینویزا کارت و مسترکارت فیزیکی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها