[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: انجمن قطعه سازان ایران از ” دکتر رحمانی ” گزینه پیشنهادی وزارت صنعت ، معدن و تجارت حمایت می کند .

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ایران در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به سوابق بسیار خوب دکتر رحمانی در حوزه صنعت و تسلط وی بر مشکلات فعلی تولید در کشور، اظهار داشت : گزینه پیشنهادی وزارت صمت در چندین دوره از ادوار مجلس ، ریاست کمیسیون صنایع و معادن را برعهده داشته است از این رو تسلط خوبی بر حوزه صنعت خودرو به عنوان یکی از بزرگترین صنایع کشور را دارند همچنین وی در چند سال اخیر و از دوره وزارت وزیر صنعت دولت یازدهم تا کنون قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت را بر عهده داشتند و در جلسات مختلفی که عموما در وزارت صمت و یا انجمن برگزار گردید حضور داشتند و همواره رهنمودهای ایشان کارساز و راهگشا بوده است.
مازیار بیگلو ضمن تاکید بر دفاع انجمن قطعه سازان از وزیر پیشنهادی وزارت صمت ، تصریح کرد : بسیار خوشحالیم که کسی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت معرفی می شود که سبقه طولانی در صنعت کشور دارد.
وی در ادامه حمایت از تولید و تسهیل شرایط برای تولیدکنندگان و قطعه سازان را مهمترین خواست صنعتگران و قطعه سازان از دکتر رحمانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت عنوان کرد و افزود : تسهیل تولید و عدم مانع تراشی از بخش تولید ، مهمترین انتظار انجمن قطعه سازان از وزیر معرفی شده برای وزارت صنعت و معدن است .
وی افزود : در صورتی که موانع از مسیر تولید برداشته شود تولیدکنندگان و قطعه سازان به میزان کافی بر این حوزه تسلط دارند و تلاش می کنند با سرعت بخشیدن به چرخه تولید ، به موقع خودروهای داخلی به دست مصرف کنندگان برسد.
دبیر انجمن قطعه سازان اظهار داشت : البته در این راستا از وزیر جدید وزارت صمت انتظار می رود در صورتی قیمت کالاهای داخلی افزایش می یابد اجازه دهند تا قیمت خودرو و محصولات قطعه سازان نیز افزایش یابد.
بیگلو تاکید کرد : بی تردید با حمایت وزیر جدید صنعت از تولید کنندگان ، تولید در کشور در مسیر خوبی سرعت گرفته و با توسعه جریان تولید پرچم کشور برافراشته خواهد ماند.

بیشتر بخوانید :  ورود دور جدید اسناد خزانه به فرابورس

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها