[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خوانساری در نشست فعالان اقتصادی با وزیر بهداشت با بیان اینکه وزارت بهداشت یکی از وزارتخانه‌هایی است که امروز به دلیل طلبی که شرکت‌ها، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها از دولت دارند، فشار زیادی را متحمل می‌شود؛ گفت: بنابراین امیدواریم دولت هرچه سریع‌تر راجع به طلب بخش خصوصی و بخش درمان و سلامت کشور اتخاذ تصمیم کند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: در حال حاضر ۱۸۰ تشکل عضو اتاق تهران هستند که بر این اساس، امروز با حضور وزیر بهداشت، انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت تشکیل می‌شود که تشکیل چنین انجمن‌هایی قطعاً در ارتباط با هم‌صدایی و حل مشکلات آنها بسیار می‌تواند مؤثر و مفید باشد.

وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی تهران، فعالیت‌های خوبی در مورد این شرکت‌ها داشته و در قرن اخیر و سال‌های پیش رو اقتصاد دنیا و کشور باید به این سمت حرکت کند و در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی هم پیشرفت‌های خوبی در سال‌های گذشته داشته‌ایم و امیدواریم امروز با تشکیل انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت، پیشرفت‌های بیشتری را در آینده شاهد باشیم.

خوانساری از آمادگی اتاق بازرگانی تهران برای حمایت از تشکل‌ها خبرداد و گفت: کمک‌های لازم را به این تشکل‌ها خواهیم داشت تا بتوانیم نقش مطالبه‌گری را برای آنها ایفا کنیم و این تشکل شروع‌کننده تحولات زیادی در کشور باشد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها