[ad_1]

به گزارش تراز ،بازار سکه از ابتدای هفته جاری با افزایش قیمت روبرو شده و در این راستا سایر اقلام مربوط به سکه نیز افزایش پیدا کردند. سکه تمام طرح جدید با قیمتی معادل یک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان، نیم‌سکه با قیمتی معادل ۶۶۳ هزار تومان، ربع سکه با قیمتی معادل ۳۸۸ هزار تومان و سکه گرمی با قیمتی معادل ۲۵۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.
در بازار ارز نیز یورو قیمتی معادل ۴۷۶۵ تومان دارد و به ترتیب دلار آمریکا، پوند انگلستان و لیر ترکیه در بازار به قیمتی معادل ۴۰۱۰ تومان، ۵۳۰۶ تومان و ۱۱۳۳ تومان دست پیدا کرده‌اند که در این میان دلار برای اولین بار از نرخ ۴۰۰۰ تومان در سال جاری گذر کرده است.
دلار مبادله‌ای نیز از سوی بانک مرکزی معادل ۳۴۰۸ تومان قیمت‌گذاری شده است.
لازم به ذکر است که به ترتیب دلار آمریکا و پوند انگلستان و یورو نسبت به روز گذشته با افزایش ۳۹، ۴۳ و ۳۵ تومانی در بازار روبرو شده‌اند.
در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار قیمتی معادل ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلا قیمتی معادل ۵۳۹ هزار تومان دارد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی معادل ۱۲۸۳ دلار داد و ستد می‌شود.

نوع طلاقیمتتفاوت قیمت نسبت به روز گذشته
هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۲۴ هزار و ۵۷۵ تومان۱۶۳۹ تومان افزایش
هر مثقال طلا۵۳۹ هزار و ۶۰۰ تومان۷۱۰۰ تومان افزایش
هر اونس طلا در بازار جهانی۱۲۸۳ دلار۶ دلار افزایش
نوع سکه  
سکه تمام طرح جدیدیک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان۱۷ هزار تومان افزایش
نیم‌سکه۶۶۳ هزار تومان۷۰۰۰ تومان افزایش
ربع سکه۳۸۸ هزار تومان۷۰۰۰ تومان افزایش
سکه گرمی۲۵۳ هزار تومان۲۰۰۰ تومان افزایش
نوع ارز  
دلار آمریکا۴۰۱۰ تومان۳۹ تومان افزایش
یورو۴۷۶۵ تومان۳۵ تومان افزایش
پوند انگلستان۵۳۰۶ تومان۴۳ تومان افزایش
لیر ترکیه۱۱۳۳ تومان۴ تومان کاهش
یوآن چین۶۳۲ تومان۱۱ تومان افزایش
درهم امارات۱۱۱۱ تومان۱۶ تومان افزایش
بیشتر بخوانید :  لیست 10 نمونه از مراکز خرید معتبر در دبی برای ایرانیان

 

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار جدید گمرک بازرگانانتقال پول به کارت تجارتبیت کوین کیف پولپست سریع در تهرانترخیص خودرو از پارکینگترخیص خودرو دست دومترخیص کار بندر خرمشهرترخیص ماشین از گمرکتعرفه واردات تجهیزات پزشکیچگونگی خرید از amazonحمل و نقل بین المللی تورنتوحواله دلار كاناداحواله یورو به ایرانخدمات حمل بار هوایی ایران ایرخرید از سایت های Amazonخرید اینترنتی موبایلخرید اینترنتی ویندوز 7 نسخه 2013خرید بیت کوین در ایرانخرید تجهیزات زمین شناسیخرید عمده از علی باباخرید مستر کارت هک شدهخرید و فروش دلار اینترنتیخریدار پی پالصادرات دارو به عراقصادرات زرشکصادرات مایع ظرفشوییصدور مستر کارت مجازیصرافی خ شهید بهشتیصرافی خضر مونترالصرافی شرق تهرانطریقه حمل بارعوارض گمرک خودروفروش تجهیزات چاه ارتفروش خط تولید کنافقیمت خرید یوانکارت بازرگانی خوزستانکارگو بارگمرک جمهوري اسلاميماهنامه گمرک و تجارتمستر کارت عراقهزینه حمل بار از چینواردات ابزارواردات ابزار الات از چینواردات از دبیواردات جرثقیلواردات خودرو جانبازان 25 درصدواردات خودرو شرایطواردات خودرو وزارت بازرگانیواردات زغال فشردهواردات مصر 2013

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها