[ad_1]

در بازار امروز – یکشنبه – دلار آمریکا با افزایش ۱۱ تومانی قیمت ۳۸۱۲ تومان عرضه می‌شود و سکه تمام طرح جدید نیز با روند افزایشی قیمت یک میلیون و ۲۲۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، نیم سکه با افزایش ۳۶۰۰ تومانی قیمت ۶۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان، ربع سکه با افزایش ۳۸۰۰ تومانی قیمت ۳۷۶ هزار و ۸۰۰ تومان است و نرخ سکه گرمی نیز با افزایش ۴۳۰۰ تومانی ۲۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان است.  

از سوی دیگر در بازار ارز، یورو و پوند بدون تغییر مانده‌اند و به ترتیب ۴۵۷۱ و ۴۹۷۲ تومان معامله می شوند. همچنین لیر ترکیه ۱۱۱۰ تومان و یوان چین ۵۷۹ هزار تومان قیمت دارد.

دلار مبادله‌ای نیز  ۳۲۷۲ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

همچنین در بازار طلا، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۸ هزار و ۲۳۸ تومان و هر مثقال طلا ۵۱۲ هزار و ۱۵۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین هر اونس طلا در معاملات جهانی ۱۲۷۰ دلار و ۱۰ سنت داد و ستد شد.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیستند و جدول زیر بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است.















نوع طلا قیمتتفاوت قیمت نسبت به روز گذشته
هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۱۸ هزار و ۲۳۸ تومان۷۶۸ تومان افزایش
مثقال طلا۵۱۲ هزار و ۱۵۰ تومان۳۳۰۰ تومان افزایش
اونس در بازار جهانی طلا۱۲۷۰ دلار و ۱۰ سنتبدون تغییر
نوع سکه


سکه تمام طرح جدیدیک میلیون و ۲۲۲ هزار تومان۳۰۰۰ تومان افزایش
نیم سکه۶۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان۳۶۰۰ تومان افزایش
ربع سکه۳۷۶ هزار و ۸۰۰ تومان۳۸۰۰ تومان افزایش
سکه گرمی۲۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان۴۳۰۰ تومان افزایش
نوع ارز


دلار آمریکا۳۸۱۲ تومان۱۱ تومان افزایش
یورو۴۵۷۱ تومانبدون تغییر
پوند انگلستان۴۹۷۲ تومانبدون تغییر
لیر ترکیه۱۱۱۰ تومان۳ تومان افزایش
یوان چین۵۷۹ تومان۲ تومان افزایش
درهم امارات۱۰۴۴ تومان۴ تومان افزایش

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول به سوئدانتقال پول به پاکستانبیت کوین انجمنبیت کوین ماینینگپرستو ترخیصپوکر وب مانیتجهیزات شبکه تی پی لینکترخیص خودرو در بندرعباسترخیص کار حرفه ایترخیص کار مرز شلمچهترخیص موتور سیکلتحمل بار صادقیهحمل بار مشهدحمل بار هواییحمل و نقل بین المللی علمدارحمل و نقل حامد بارحمل و نقل هوایی حیواناتحواله یک میلیون دلاریخرید از چینخرید اینترنتی ظروف پذیرایی سرامیکیخرید اینترنتی فیلم ایرانیخرید اینترنتی ویندوز 7خرید بلیط قطار خارج از کشورخرید بیت کوین از ایرانخرید هاست از خارجخودروهای وارداتی 2014ساعت کار ترخیص موتور خلیجسامانه رهگيري مرسولات ناجاسایت اسکریلسایت پست اکسپرسسفارش از سایت امازونصادرات سبزیجات به چینصرافی حسینی و شرکاصرافی در کانادافرق پست اکسپرس با پیشتازفروش خط تولید فیلتر هوا در تبریزقيمت خريد دلار امروزقیمت حمل دریاییقیمت خرید و فروش یوانگرفتن مستر کارت رایگانگمرک عمانگمرک هراتماهنامه گمرک و تجارتمناقصه خرید تجهیزات ذخیره سازی اطلاعاتواردات ابزار از چینواردات بلبرینگ از چینواردات تجهیزات پتروشیمیواردات خودرو جانبازانواردات گروه 10وظایف یک ترخیص کار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها