[ad_1]

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش تاکید کرد: واحدهای صنفی که با مجوز مشغول فعالیت هستند، تمام مسائل بهداشتی را به دقت مورد توجه قرار می‌دهند و بر همین اساس هیچگونه نگرانی در خصوص آلودگی گوشت‌های مورد استفاده این واحدها وجود ندارد.

ناصر حسینی تبریزی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: صنف ما از جمله صنف‌هایی است که بیشترین رابطه کاری با گوشت دام  را دارد و ممکن است در موارد متعدد این سوال و نگرانی برای مردم وجود داشته باشد که آیا مواد استفاده شده در واحدهای این اتحادیه سلامت کامل را دارا هستند یا خیر؟

وی ادامه داد: در اتحادیه ما بیشترین خرید اعضا از طریق شرکت تعاونی صورت می‌گیرد که در این شرکت نیز تمام محصولات تهیه شده از برندی مخصوص است که مربوط به سازمان گوشت و مسئولان بهداشتی کشور می‌شود.

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش عنوان کرد: بر همین اساس بسیار بعید می‌دانم واحدی داشته باشیم که گوشت بدون برچسب خریداری کند چرا که اعضا زمانی که مجوز فعالیت دریافت می‌کنند، تعهد می‌دهند که مسائل بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

حسینی ادامه داد: بر همین اساس می‌توانیم با اطمینان به مردم بگوییم که به هیچ عنوان نگران سلامت گوشتی که در چلوکبابی‌های مجاز مورد استفاده قرار می‌گیرد، نباشند.

وی خطاب به خانم‌های خانه‌دار نیز اظهار کرد: توصیه ما به این افراد آن است که پس از خریداری گوشت حداقل به مدت ۲۴ ساعت آن را در فریزر نگه دارند چرا که در این شرایط اگر هم آن گوشت به انگل آلوده باشد، از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید :  بازگشت امید به خیمه سهامداران بانک صادرات

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورش در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه در واحدهای غیرمجاز مواد غذایی نظارت‌های بهداشتی صورت نمی‌گیرد، گفت: بر همین اساس مدتی است که ما ۶۰۰ مرکز تهیه غذای بدون مجوز را شناسایی کرده‌ایم و از سوی اماکن این واحدها در حال پلمب شدن هستند.

وی خاطرنشان کرد: البته واحدهایی که مایل باشند می‌توانند پس از دریافت تاییدیه وزارت بهداشت بقیه مسیر را برای کسب مجوز طی کنند اما نکته قابل توجه آنکه در برخی موارد این واحدها از نظر وضعیت بهداشتی مناسب شناخته نشده و فاقد صلاحیت برای کسب پروانه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب ها3 در هزار سهم اتاق بازرگانیارسال پول از فرانسه به ایراناستخدام ترخیص کار 93بانک صادرات 615بانک صادرات 92پی پال ایمیلتاریخچه سایت ایبیتجهيزات شبكه فروشترخیص خودرو خیابان زنجانترخیص خودرو زنجان شمالیترخیص کالا از بندر عباسترخیص کالا بندر عباسحمل اثاث ارزانحمل بار هواپیمایی ماهانحمل بار یزدحمل دریایی فلهحمل و نقل جهان جادهحمل ونقل صباحمل ونقل هوایی شیدهخدمات بار هوایی سیطرهخريد تجهيزات ورزشيخرید ابزار الکترونیکخرید از سایت های Amazonخرید خط تولید دستمال کاغذیخرید کالا از سایت Ebayستاد ترخیص خودرو فرجامستاد ترخیص خودرو قزوینصادرات پرسودصادرات مرغصادرات مواد غذایی به چینصرافی پفروش خط تولید جعبه شیرینیفروش خط تولید فیلتر هوا تبریزقوانین گمرکی در ترکیهقوانین گمرکی مالزیکارت بازرگانی واردات از چینکارگو شیپگاری حمل بار انبارگمرک 96گمرک بندر امام خمینی تلفنمجوز ترخیص کالاهای لوکس از گمرک صادر شدنحوه ی خرید مستر کارتنمایندگی ترخیص کالاواردات خودرو لیستواردات سیم جوش از چینواردات مرباوب مانی ترانسفروب مانی خرید پورسویزا کارت و مستر کارت مجازی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها