درآمد صنعت گردشگری از نفت بیشتر می‌شود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا معینی با بیان اینکه در ایران ظرفیت‌های مناسبی برای ارتقاء صنعت گردشگری وجود دارد افزود: درصورت ارائه راهکارهای مناسب و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و همچنین توسعه کاربردهای نوین مهندسی صنایع در مدلسازی می‌توان به آینده صنعت گردشگری خوش‌بین بود.

وی در ادامه به منافع مادی و معنوی صنعت گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: اگر مهندسی صنایع بتواند با ارائه مدل‌های کاربردی سبب تسهیل در امر بازاریابی و جذب گردشگران شود درآمد صنعت گردشگری از نفت بیشتر خواهد شد.

دبیر بخش کاربردهای نوین مهندسی صنایع در صنعت گردشگری چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع در پایان با بیان اینکه توسعه مدل‌های صنعت گردشگری نباید درقالب مدل‌های سنتی و کمی دیده شود گفت: امروز صنعت گردشگری نیازمند توسعه مدل‌های کیفی و کاربردی است و باید روش‌های حل مسئله جدید در مدل‌های کیفی دیده شود.

یادآور می‌شود چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع که مهمترین رویداد سالانه این بخش است بهمن ماه امسال به همت انجمن مهندسی صنایع و میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد که در بخشی از آن به موضوع کاربردهای نوین مهندسی صنایع در صنعت گردشگری در قالب ارائه مقاله، تجربه و میزگرد پرداخته می‌شود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x