[ad_1]

به گزارش تراز ،بانک آمریکایی «گملن ساچ» پیش بینی کرد: با توجه به افزایش خودروهای برقی در جهان، رشد تقاضا برای نفت روند کاهشی خواهد داشت.
 
به گزارش رویترز، بانک آمریکایی «گلمن ساچ» پیش بینی کرد، سیر تقاضای جهانی نفت تا سال ۲۰۲۴ میلادی، با کندی پیش خواهد رفت؛ ضمن اینکه رشد تقاضای جهانی برای نفت در یک دهه آینده، می تواند با حضور بیشتر خودروهای الکتریکی کمر رونق تر باشد.
 
«گلمن ساچ» اعلام کرد، انتظار می رود ناوگان خودروهای برقی جهان تا سال ۲۰۳۰ میلادی با بیش از ۴۰ برابر افزایش به نسبت سال ۲۰۱۶ میلادی به ۸۳ میلیون خودرو برسد؛ این در حالی است که تعداد خودروهای الکتریکی در سال ۲۰۱۶ میلادی ۲ میلیون دستگاه گزارش شده است.   
 
بر این اساس برآورد می‌شود تا رشد تقاضای جهانی برای نفت بین سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ میلادی ۱.۲ درصد باشد و تا سال ۲۰۲۵ میلادی به ۷ دهم درصد تنزل پیدا کند؛ ضمن اینکه رشد تقاضای جهانی برای نفت تا سال ۲۰۳۰ میلادی به ۴ دهم درصد کاهش پیدا کند.   
 
در این میان، پیش بینی می شود تا سال ۲۰۳۰ میلادی بخش حمل و نقل به رشد تقاضای جهانی نفت کمک کمتری کند و پتروشیمی نقش محوری تری را در رشد تقاضای جهانی نفت ایفا کند.   
 
همچنین تحلیلگران بانک «گلمن ساچ» پیش بینی کردند تا ۵ سال آینده،  با مازاد محصولات نفتی پالایشگاهی روبرو خواهیم شد که علت اصلی آن به افزایش ظرفیت پالایشگاها و نیز کاهش رشد تقاضا برای آنها برمی گردد.
 
بر پایه این گزارش، «گلمن ساچ» اعلام کرد، ممکن است پالایشگاه ها در بازارهای توسعه یافته به دلیل افزایش ظرفیت تولید بویژه در کشورهای آسیا، تعطیل شوند.

بیشتر بخوانید :  با این وضع، بازارهای صادراتی‌مان را از دست می‌دهیم

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی روسیه در ایراناخبار گمرك ايرانبیت کوین تالکبیت کوین خرید فروشپی پال بانک سامانتجهیزات شبکه در چالوسترخیص کار در پیرانشهرتمدید کارت بازرگانی همدانحمل بار از فرانسه به ایرانحواله فوری دلارحواله یوان چینخريد از چينخرید ابزار هنریخرید از خارج کشورخرید از سایت چینخرید اینترنتی غذای خرگوشخرید تجهیزات زیپ لاینخرید تجهیزات میکروتیکخرید خط تولیدخرید خط تولید قطعات خودروخرید و فروش دلار لیبرتی رزرورهگیری مرسولهرهگیری مرسوله پست عادیزمان خرید دلارسایت آمازون دانلود سایفونسایت ای بی ایرانیشرايط واردات خودرو از دبيشرکت حمل و نقل بین المللی پرسشرکت حمل و نقل بین المللی دی ترابرصادرات ب انگلیسیصادرات دارو به عراقصادرات شعبه 6000صادرات یزدصدور کارت بازرگانی 5 سالهفرستادن پول به هندفروش تجهیزات چاپفریت بار به آلمانقیمت خرید و فروش یوانقیمت خرید یوان چینکارگو چیستکارگو در ویتنامگمرک تمرچینلیست ژورنال های حمل و نقلمستر کارت دانشجوییهزینه پست بین المللی Dhlواردات تجهیزات الکترونیکواردات تیغ ژیلت از دبیواردات خودرو در سال 94واردات ساعتیک بیت کوین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها