[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباس کشاورز گفت: در حال حاضر حجم آب مصرفی برای محصولات صادراتی در حوزه کشاورزی کمتر از پنج میلیارد متر مکعب است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه عدد مورد نظر به لحاظ کِمی نگران کننده نیست، افزود: مجموعه محصولات صادراتی کشور مثل پسته، خرما، انگور، هندوانه، سیب زمینی و … کمتر از پنج میلیارد مترمکعب آب مصرف می کند.

وی با بیان اینکه آب مصرفی برخی از این محصولات کیفی نیست، اظهارداشت: برای مثال کسی به درخت خرما آب شیرین نمی دهد و آب مصرفی پسته شور و نیمه شور است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: بنابراین مردم نباید نگران این مسئله باشند که برای محصولات صادراتی از آب فراوانی استفاده می شود.

وی در ادامه هندوانه را یگ گیاه متوسط و کم آب بر دانست و افزود: عموم افراد تصوراتی مبنی بر آب بر بودن هندوانه در ذهن دارند در حالیکه این چنین نیست.

کشاورز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشت گلخانه ای راهی بسوی کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی است.

وی بر لزوم هدایت کشت محصولات سبزی و صیفی به سمت فضای گلخانه ای تاکید کرد و افزود: حجم آب مصرفی این محصولات قابل توجه است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین توسعه کشت گلخانه ای را از سیاست جدی این وزارتخانه دانست و یادآورشد: کشت سبزی، صیفی و سایر محصولات در فضاهای گلخانه ای منجر به کاهش قابل توجه حجم آب مصرفی در کشور می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی خیابان طالقانیاخذ کارت بازرگانی در اصفهانانتقال پول به عراقانجمن حمل ونقل زمینیبیت کوین قیمتترخیص کار پارچهترخیص کالا و وارداتتعرفه واردات خودرو 1393تمایل به خرید اینترنتیثبت صادرات و وارداتحقوق ترخیص کارحمل هوایی از چینحمل و نقل شهری لندنحواله یورو به ترکیهخدمات بار هوایی زنجیرهخرید از آمازون ایرانخرید از فروشگاه های اینترنتی Ebay و Amazonخرید اینترنتی 50 تخفیفخرید اینترنتی پ.شاکخرید اینترنتی پارچهخرید خط تولید پلاستوفومخرید خط تولید لوله های پلی اتیلنخریدار پی پالستاد ترخیص خودرو منطقه 18سهم اتاق بازرگانی از مالیاتشرکت حمل و نقل بین المللی پرسصادرات الصين 2013صادرات قیر به گرجستانصادرات گیاهان دارویی به آلمانصرافی بن بستضرورت حمل و نقل پایدارظرفیت حمل بار وانت پرایدفروش خط تولید سیم جوشفروش خط تولید فیلتر روغنقوانين واردات تجهيزات پزشكيقیمت کارگو ترکیهک صادراتکارت بازرگانی سرمایهکارت پی پال رایگانکارگو ترمینالنرخ حواله دلار استرالیاواردات ابزار الات از چینواردات از چین مراحلواردات خط تولید سنگ مصنوعیواردات خودروواردات خودرو تعرفهواردات شکلاتواردات قطعات خودرو از ترکیهواردات ماشین از دبیواردات نفت آلمان

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها