[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از ابتدای سال ۱۳۹۵، پرونده ویژه «باجِ باجه» با موضوع تخصصی «پول و بانک» در خبرگزاری تسنیم در حال پیگیری است. (از کل پرونده اینجا (+) دیدن کنید) ذیل این پرونده اخبار و گزارشهای مهمی درخصوص جنگ ارزی نیز منتشر شد.

در گزارشهای قبلی دیدیم که جیمز ریکاردز، استراتژیست و مؤلف شهیر کتاب «جنگ ارزی»، طراح جنگ ارزی گذشته آمریکا با ایران است که به تورم سرسام‌آور در سال ۱۳۹۰ انجامید. او از این جهت برای نخبگان و کارشناسان پولی و مالی ایران فردی شناخته شده است.

ریکاردز، در یک ویدئوی جدید از یک سناریوی احتمالی اتاق جنگ امریکا  برای جنگ ترکیبی نظامی و اقتصادی علیه ایران می‌گوید. فیلم صحبتهای او را ببینید.

 

انتهای پیام/*

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار جديد گمركارسال پول به تايلندارسال پول به خارج از کشورارسال پول به کاناداارسال حواله به چینبهترین قیمت حواله یوانبیت کوین در فیس بوکپست سریع بین المللپیگیری مرسوله گستیتجربه خرید از آمازونتجهیزات شبکه خوزستانترخیص کار گمرک جلفاترخیص لوازم منزلترخیصکار مرز خسرویحمل آمریکا به سوریهحمل بار جردنحمل و نقل بین المللی قمخدمات بار هواييخدمات بار هوایی رهاوردخريد سربازي خارج از كشورخرید ابزار دستی حکاکی روی چوبخرید ابزار موسیقیخرید از سایت های خارجی با کارت شتابخرید اینترنتی زاراخرید اینترنتی ظروف پذیرایی سرامیکیخرید تجهیزات کارواشخرید گوشی از چینخرید وب مانی انلاینخرید ویزای امریکار بانک صادراتسایت amazon چیستسریعترین پستشرکت حمل بار از چینشرکت حمل و نقل بین المللی عطاردصادرات شباصادرات غیرنفتی ایران چیستفروش دلار زیمبابوهفروش مسترکارت و ویزا کارتقیمت مستر کارتكارت بازرگانيلیست حمل ونقل بین المللینرخ حواله دلار و یورونماینده سایت آمازون در ایرانواردات خودرو از عراقواردات خودرو جانبازان 50واردات دارو از دبیواردات کفش ورزشی از دبیواردات لوازم یدکی از دبیواردات نفت آمریکاوب مانی ایرانی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها