حواله وسترن یونیون

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

27

 

شرکت وسترن یونیون بیش از ۱۶۰ سال است که کار انتقال فوری وجه را در سراسر جهان به مردم ارائه می دهد. کمپانی وسترن یونیون یکی از سریعترین راه های انتقال پول را به خانواده ها , دوستان و تجار در سراسر جهان ارائه می دهد به طوریکه توسط وسترن یونیون امکان ارسال سریع پول به بیش از ۲۰۰ کشور جهان وجود دارد. این کمپانی در سال ۱۸۵۱ تحت نام "New York and Mississippi Valley Printing Telegraph Company" آغاز به کار کرد و سپس در سال ۱۸۵۶ به "Western Union"" تغییر نام یافت. و هم اکنون شما در هر کجای دنیا که باشید میتوانید با استفاده از سرویسهای مالی این شرکت در کمتر از چند ثانیه به دوستان و نزدیکان خود (بدون داشتن حساب بانکی) پول ارسال و یا دریافت کنید. این کمپانی بین المللی در اکثر کشورهای دنیا و اکثر بانکهای معتبر دنیا دارای نمایندگی معتبر میباشد. که البته بدلیل تحریم های مالی ایران ارائه این سرویس در ایران غیر ممکن میباشد. در جهت رفع تحریم های موجود ما امکان ارسال فوری پول را از ایران به کلیه کشورهای جهان برای شما فراهم آورده ایم , کلیه سفارش ها نهایتا ظرف ۲۴ ساعت انجام گشته و وجه مورد نظر به دست گیرنده خواهد رسید.

 

طریقه ارسال حواله از ایران با Western Union :
برای اینکار کافیست تا مشخصات فرد گیرنده را طبق مندرجات پاسپورت بهمراه مبلغ مورد نظر به ریال برای ما ارسال نمائید. پس از دریافت مبلغ و مشخصات گیرنده یک کد امنیتی ده رقمی "MTCN Code" به همراه اطلاعات فرستنده وجه برای شما ارسال می شود. سپس فرد گیرنده وجه می تواند با در دست داشتن گذرنامه (پاسپورت) خود به هر یک از نمایندگان Western Union در شهر خود مراجعه کرده و با ارئه کد امنیتی و اطلاعات مربوطه به سادگی پول خود را (به واحد همان کشور) دریافت نماید. ضمنا ارائه شماره پاسپورت در این سرویس باعث شده است که از مبادلات غیرقانونی به حد چشمگیری جلوگیری شود. شماره پاسپورت قبل از شروع تراکنش استلام خواهد شد.

 

سوالاتی که معمولا پرسش میشوند:

فرق ارسال پول از طریق Western Union با ارسال پول از طریق بانکی (Wire Transfer) چیست ؟

این دو مزایا و معایبی دارند. به این صورت که ارسال از این طریق بسیار بسیار سریعتر از حالت بانکی بوده و به این ترتیب پول ارسالی مشمول قوانین دست و پاگیر بانکهای رابط نخواهد شد و مستقیما و بدون هیچ دردسری به مشتری و یا دوستان شما ارسال خواهد شد. تنها عیبی که این سرویس نسبت به سرویس ارسال بانکی دارد گرانتر بودن آن است. به این صورت که برای ارسال هر ۱۰۰۰ دلار مشتری باید حدود ۶۰ دلار بر مبلغ مورد نظر اضافه نماید. ولی در حالت ارسال بانکی، این هزینه به ۱۰ دلار کاهش خواهد یافت که بستگی به بانک مقصد دارد. ولی در کل اگر در ارسال پول عجله دارید و یا از عدم ارسال آن بدست گیرنده واهمه دارید، ما Western Union را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

چرا هزینه ارسال پول بوسیله Western Union گرانتر از حواله بانکی است؟

برای اینکه ارسال از این طریق، امن تر ، بسیار بسیار سریعتر و نامحدودتر از ارسال بصورت بانکی (Wire) میباشند.

 

حداکثر تا چه مقدار میتوانید در روز برای ما ارسال کنید؟

با توجه به قوانین Western Union حداکثر تا روزی ۸۰۰۰ دلار امریکا و یا در هر تراکنش ۸۰۰۰ دلار امریکا میتوانیم ارسال کنیم.

 

من خیلی برای اجرای اینکار عجله دارم، آیا امکان انجام لحظه ای اینکار بلافاصله پس از پرداخت من میباشد؟

همانطوری که در توضیحات گفته شد، ارسال پول بوسیله این سرویس لحظه ای و بسیار سریع میباشد، ولی با توجه به اینکه ما مشتریان دیگری هم داریم و احترام به نوبت (و همینطور لزوم دقت) از قوانین ماست، ممکن است در صورت بالا بودن تعداد سفارشات و یا تداخل با تعطیلات رسمی، اجرای پرداخت شما به تاخیر بیوفتد. ولی از نظر سرعت ارسال، تنها یک ثانیه پس از خاتمه عملیات ارسال ما، شما میتوانید به راحتی مبلغ خود را در هر کشوری که بخواهید (کشورهای تحریم نشده) دریافت نمائید.

 

آیا ارسال شماره پاسپورت گیرنده ضروری است؟

بله، کمپانی Western Union برای جلوگیری از پولشویی، شماره پاسپورت گیرنده را الزامی کرده است. و همینطور اطلاعات شما نظیر IP و اسم و سایر موارد توسط ما بصورت خودکار بایگانی خواهد شد. تا در مواقع لزوم اطلاعات مورد نظر برای پیگیری های قضایی به مراجع مربوطه ارسال شود.

 

توجه  : برای دریافت نرخ یوان میتوانید بعد از ساعت ۱۱ هر روز کاری با دفتر ففنوس در ایران حاصل فرمایید – تلفن  : 02144451313

 


 

چگونه درخواست خود را برای ما ارسال کنید :

روش اول  : عضویت در ناحیه کاربری و ارسال تیکت از طریق ناحیه کاربری  به ادرس  :  www.user.fnxshipping.com

ما ارسال تیکت را پیشنهاد میکنیم چون میتوانیم در کلیه ساعات شبانه روز پاسخگویی شما باشیم  . حتی روزهای تعطیل 

روش دوم : ارسال درخواست خود به ایمیل : info@fnxshipping.com

روش سوم  : تماس با دفتر مرکزی ققنوس در ایران ( در ساعات اداری )  با شماره تماس ۰۲۱۴۴۴۵۱۳۱۳

حواله وسترن یونیون , حواله بانکی,حواله دلاری , حواله , صرافی رویال, صرافی کیش , فروش دلار

حواله یوان , ارسال پول به چین ,خرید یوان , فروش یوان , حواله بانکی , حواله یوان , صرافی , حواله یوانی , فروش یوان , حواله ارزان , دلار ارزان , یورو ارزان ,

ارسال پول به چین٬ انجام حواله یوان٬ ح٬ حواله٬ حواله ارز دولتی٬ حواله ارزان٬ حواله ارزان یوان٬ حواله بانکی٬ حواله به المان٬ حواله به امریکا٬ حواله به ترکیه٬ حواله به چین٬ حواله به دبی٬ حواله به یوان٬ حواله دلار٬ حواله دلاری٬ حواله شرکتی٬ حواله یورو٬ خرید دلار ارزان٬ خرید یوان٬ دلار ارزان٬ صرافی٬ صرافی پارس٬ صرافی پارسی٬ صرافی تهران٬ صرافی رویال٬ صرافی قرن٬ صرافی کاج٬ صرافی کیش٬ صرافی مانیمکس٬ صرافی مهر٬ صرافی میرداماد٬ فروش یوان٬ نرخ یوان٬ یوان ارزان٬ یورو ارزان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x