[ad_1]

به گزارش تراز ، مطابق اعلام شرکت سایپا ساعت ۱۱ روز گذشته (۲۶ شهریورماه) پیش‌فروش خودروی استپ وی آغاز شده اما به‌دلیل ترافیک سنگین کمتر فردی امکان ثبت نام اینترتی این خودرو را پیدا کرد و تعدادی زیادی از مردم در سایت سرگردان بوده و در نهایت هم موفق به پیش‌خرید این خودرو نشدند.

متقاضیان وقتی به سایت فروش سایپا مراجعه می‌کردند بعد از معطلی بسیار با صفحات متعددی مواجه می‌شدند که در آنها اعلام شده بود “شما در لیست انتظار هستید و باید صبر کنید”. بعد از مدتی هم سایت بسته و صفحه اول فروش اینترنتی باز می‌شد. جالب آنکه وقتی مشتری برای چندین بار به صفحه اصلی رفته تا ثبت نام خود را تکرار کند با اخطار سایت که ترافیک بالاست روبه‌رو می‌شد.

مشکلات مردم در ثبت نام اینترتی خودروی استپ وی به‌حدی شد که تعدادی برای خرید این خودرو مستقیم به نمایندگی‌های فروش مراجعه کردند. نکته جالب اینجاست برخی از نمایندگی‌ها به‌ازای دریافت ۱ تا ۲ میلیون تومان از مردم پیش‌خرید این خودرو را انجام می‌دادند، در حالی که این موضوع قانونی نبوده و تخلف محسوب می‌شود.

کنار این برخی از نمایندگی‌ها حواله استپ وی را با مبالغ بالاتری در سایت‌های مختلف از جمله دیوار به فروش می‌رسانند که این موضوع هم یک نکته قابل توجه است که با برخوردی جدی از سوی سایپا روبه‌رو نشده است.

البته داستان پیش‌فروش دیروز استپ وی به اینجا ختم نمی‌شود زیرا سایپا در زمانی که با گله مردم در مشکلات سایت مواجه شد به‌نقل از معاون بازاریابی و فروش اعلام کرد که “فروش اینترنتی ساندرو استپ وی از ساعت ۱۱ روز یک‌شنبه ۹۶/۶/۲۶ آغاز شده و استقبال از این طرح به‌قدری زیاد بوده که در دقایقی قبل از آغاز فروش بیش از ۵۰ هزار نفر در سایت اینترنتی حضور داشتند و ورود افراد با نرخ بسیار بالایی ادامه یافت، به همین منظور با تلاش IT سایپا و اخذ تدابیر جدید و راه‌اندازی سیستم رزرو از ساعت ۱۵ عصر، روند ثبت نام‌ها به حالت عادی بازگشته و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی اقدام به خرید کنند”.

بیشتر بخوانید :  سهم25 درصدی استان تهران از صادرات غیرنفتی

اظهارنظر این مقام مسئول در سایپا در مورد مشکلات سایت فروش این شرکت در حالی مطرح می‌شود که آگهی فروش این خودرو از دو هفته پیش اعلام شده و شرکت باید زیرساخت‌های لازم را برای این ثبت نام فراهم می‌کرد نه اینکه روز ثبت نام به‌فکر رفع مشکل اینترنتی سایت بیفتد.

تعدادی از تبلیغات نمایندگی‌های فروش سایپا در سایت‌ها به‌شرح زیر است:

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی عراق ایرانحمل بار از لندن به ایرانحمل بار با هواپیماحمل بار در اهوازحمل هوایی از چین به ایرانحمل و نقل بار درون شهریحمل و نقل بین المللی عنقاحمل و نقل گرجستانحمل و نقل هواييحمل و نقل هوایی ترکیهخرید ابزار بافتنیخرید اینترنتی ابزار طراحی ناخنخرید اینترنتی صندل مردانهخرید اینترنتی نرم افزارخرید تجهیزات قناریخرید خط تولید ماءالشعیرخرید دلار روزدانلود هک پی پالسایت ایبی نیوزستاد ترخیص خودرو شرق تهرانسریعترین پست ایرانشرایط پست بین المللیشرکت ترخیص کالا از چینشرکت حمل و نقل بین المللی صفا راه آریاشرکت حمل و نقل ریلی غزالصادرات انار به ژاپنصادرات فرش دستبافصادرات و واردات در افغانستانصرافی بیت کوین در ایرانطریقه ی گرفتن مستر کارتعمده واردات از چینفروش ابزار لحیم کاریفروش خط تولید تصفیه روغن سوختهفروش خط تولید چیپس سیب زمینیفروشگاه ابزارقانون گمرکی خودروقوانين گمركي واردات خودروقوانین گمرک عراققیمت حواله دلار امروزک صادراتکتاب قوانین گمرکینرخ ترخیص خودرونمایشگاه حمل و نقل ریلی 93هزینه حمل دریایی از چین به ایرانواردات تجهیزات دندانپزشکیواردات تجهیزات ورزشیواردات ثبت سفارشواردات خودرو کیشواردات زغالواردات و صادرات خودرو

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها