پست اقتصادی چین به ایران

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

 

شرکت بازرگانی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه  ( گروه تجاری ققنوس  ) به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل هوایی و ترخیص کالا در کشور با طراحی و راه اندازی سرویس حمل پست اقتصادی از مبدا چین به ایران سعی در ارائه خدمات حمل سریع بار به تجار ، واردکنندگان و مشتریان حقیقی و حقوقی خود را دارا میباشد

گروه تجاری ققنوس با دارا بودن دفتر رسمی در چین و انبار های مرکزی در شهرهای شنژن ، گوانجو و هنگ کنگ قابلیت ارائه رقابتی ترین نرخ ها و خدمات در حوزه حمل سریع بار  ( حمل اکسپرس ) از چین به ایران را دارا میباشد  .

سرویس حمل پست اقتصادی چین به ایران مناسب برای افرادی میباشد که تمایل به حمل مرسولات بین بازه وزنی ۰.۵ کیلوگرم تا ۵۰ کیلوگرم را با قیمت و زمانی مناسب دارند  .

توجه  : البته اگر شما دارای مرسولات تجاری و با وزن بیشتر از ۵۰ کیلوگرم هستید شما میتوانید از سرویس حمل اقتصادی ققنوس از مبدا چین به ایران استفاده کنید  . جهت توضیحات بیشتر اینجا را کلیک کنید  ( آشنایی با سرویس حمل کارگو اقتصادی )

 

برخی از مزایایی سرویس حمل پست  اقتصادی چین به ایران به شرح ذیل میباشد :

  1. تضمین کمترین هزینه حمل در کشور
  2. ترخیص مرسولات پست اقتصادی در گمرک ایران و تحویل درب آدرس گیرنده
  3. امکان جمع آوری مرسوله از مبدا
  4. رهگیری آنلاین
  5. امکان ارائه حساب کاربری به مشتریان ویژه جهت استفاده از انبارهای ققنوس
  6. یکپارچه سازی مرسوله های مشتریان در مبدا
  7. انبارداری رایگان
  8. و ….

 

اگر هم سوالات بیشتری در مورد سرویس های پستی و کارگو اقتصادی ققنوس دارید از لینک مقابل سوالات متداول این سرویس را مطالعه بفرمایید  ( ورود به بخش سوالات متداول )

 

کلیه مشتریان میتوانند در کلیه ساعات شبانه روز درخواست  خود را از طریق ناحیه کاربری به آدرس www.user.fnxshipping.com  و یا در ساعات اداری  با تلفن ۴۴۴۵۱۳۱۳  درخواست خود را  جهت بررسی ارسال نمایند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی گردد .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x