حمایت از واحدهای تولید نوشت‌افزار ایرانی در دستور کار

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

محمد حسین مقیسه در بازدید از نمایشگاه نوشت افزار ایرانی گفت: زمینه برای فعالیت واحدهای تولیدی در زمینه نوشت افزار و لوازم التحریر تولید داخل مناسب است و در این زمینه سرمایه گذاران می توانند از این فرصت استفاده کنند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، وی افزود: طبق آمار،هم اکنون سهم بالایی از بازار لوازم التحریرتولیدات خارجی است که این موضوع باعث می شود اهمیت بیشتری به تولیدات داخلی داشته باشیم.

مقیسه تاکید کرد: تولید نوشت افزار و لوازم التحریر ایرانی یک حرکت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که همه دستگاهها باید از آن حمایت نمایند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: خرید کالای ایرانی باید در جامعه ترویج شود که این امر باعث می شود ، هم زمینه تولید نوشت افزار داخلی رشد کند و هم جامعه به لحاظ فرهنگی دچارمشکل نشود.

مقیسه گفت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک آمادگی دارد تا در نشستی با تولید کنندگان داخلی نوشت افزار ، زمینه های خدمات این صندوق را تشریح و حمایت های لازم را از این صنعت انجام دهد.

وی گفت: عموما واحدهای کوچک در زمان دریافت تسهیلات،برای تامین وثیقه مورد نیاز سیستم بانکی دچار مشکل می شوند ودر اینجا صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک با ارائه ضمانت نامه که کارکرد وثیقه برای بانک دارد، مشکل واحد صنعتی را حل می کند.

مقیسه گفت: وثایق دریافتی از واحدهای کوچک در این صندوق برای صدور ضمانت نامه بسیار سهل تر از نظام بانکی است و همچنین با فرایند الکترونیکی شدن صدور ضمانت نامه ، صنعتگران از سراسر کشور بدون مراجعه می توانند ، ضمانت نامه دریافت نمایند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک افزود : این صندوق با تمام بانک های دولتی و خصوصی و موسسات مالی دارای مجوز(به غیر از بانک صادرات) تفاهم نامه همکاری دارد واین کار باعث تسهیل امور فعالان صنعتی شده است.

در این بازدید سعید حسینی مدیرعامل نمایشگاه “ایران نوشت” گفت: تولید داخلی نوشت افزار به طور جدی از ۵ سال پیش آغاز شده است و برای تقویت آن باید حمایتهای بیشتری از این بخش صورت پذیرد.

وی گفت: اکثر تولید کنندگانی که وارد این عرصه شده اند، از جوانان تحصیلکرده و دغدغه مند فرهنگی می باشند.

حسینی افزود: تلاش داریم ، فعالان عرصه تولید نوشت افزار ایرانی را توانمند کنیم و با تبلیغات مناسب ذائقه جامعه را به استفاده از محصولات داخلی ترغیب نماییم.

گفتنی است، نمایشگاه عرضه محصولات تولید داخل در زمینه نوشت افزار و لوازم التحریر با عنوان “ایران نوشت” در شهریور ماه هر سال در محل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار می شود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x