[ad_1]

علیرضا جرجانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از تحقق وعده شب گذشته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و بیان کرد: پولی که قرار بود دولت برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کشوری واریز کند، دریافت شد اما به دلیل کمبود وقت اداری برای انجام عملیات بانکی بخشی از بازنشستگان که در بانک عاملی که حساب این صندوق نیز در آن است حساب داشتند حقوق خود را دریافت کردند و بخش دیگر فردا دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان فولاد که در سایر بانک ها حساب دارند معوقات خود را فردا، بیست و نهم آذرماه دریافت خواهند کرد، تاکید کرد: دولت به وعده خود در پرداخت معوقات عمل کرد و اگر زمان اداری فرصت می داد عملیات صدور چک بین بانکی برای سایر حساب ها نیز امروز انجام می شد که قطعاً تا فردا صورت خواهد گرفت.

جرجانی با بیان اینکه حدود چهار هزار و ۸۰۰ بازنشسته شاهرودی نیز مشمول این وعده می شوند، تاکید کرد: حقوق ماه آبان بازنشستگاه فولاد واریز می شود و دولت برای اعطای حقوق آذر این افراد تا عید و حتی پاداش عیدی شان نیز قول مساعد داده است.

وی افزود: از صبر و حوصله بازنشستگان فولاد کشور در شهرهای شاهرود، تهران، اصفهان و … که در باره معوقاتشان با دولت و صندوق بازنشستگی همراهی داشتند تقدیر می کنیم.

خبرگزاری مهر استان سمنان طی سلسله گفتگوها و اخباری از آبانماه سال جاری تا کنون از طریق نماینده مردم شاهرود و میامی و عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس دهم، صندوق بازنشستگان فولاد کشوری و سایر نهادهای ذی ربط تا کنون مطالبات بازنشستگان فولاد را طبق رسالت خود پیگیری کرده است.

بیشتر بخوانید :  عکس : رونمایی ازسلاح انفرادی جدید ذوالفقار

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها