حرکت خوبی برای شکوفایی کشور آغاز شده است/ خوزستان دژ مستحکم ایران

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری ظهر امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه فولاد شادگان اظهار کرد: از زحمات مهندسان، کارشناسان، مدیران، کارگران و همه کسانی که در به ثمر رسیدن این طرح مهم و اساسی برای شادگان، خوزستان و کشور زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: یکی از افتخارات مهندسان ایران توان بالای آنها در طراحی واحدهای این چنینی است؛ تکنولوژی آهن اسفنجی تا مدت ها در انحصار شرکت های آمریکایی بود.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه باید به همه مهندسان دست مریزاد و خسته نباشید گفت، ادامه داد: امروز به فضل الهی طراحی و مهندسی با جزئیات توسط مهندسان ایرانی انجام شده است.

جهانگیری بیان کرد: این توانمندی در تحریم ها کسب شده و می توانیم کارهای بزرگی برای شکوفا کردن توانمندی ایرانی ها انجام بدهیم؛ از حرف دیگران نباید دلسرد شد چون کشور، پتانسیل و توانمندی های خوبی دارد و حرکت بسیار خوبی برای شکوفایی این استعدادها در کشور شروع شده است.

وی عنوان کرد: در کشوری با بیش از ۸۰ میلیون جمعیت در منطقه حساس و پرمخاطره خاورمیانه با این همه فشار طبیعی است، برخی مواقع مشکلاتی هم داشته باشیم.

معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اگر در خوزستان مشکلاتی باشد ولی عزم همه برای حل آن جزم شده است، گفت: خوزستان بدون اغراق قلب تپنده ایران است و هر ایرانی خوزستان را خانه خود می داند.

جهانگیری اضافه کرد: وقتی پا به این سرزمین می گذاریم یاد دلاوری، ایثارگران و رزمندگان در ذهن ما تداعی می شود؛ خوزستان دژ بسیار مستحکم ایران، مرکز صنعت، انرژی، آب، کشاورزی و همه چیز ایران است.

وی تأکید کرد: حتما به حل مشکلات خوزستان رسیدگی می کنیم و اصلا هم اینطور نیست که کم به این استان سفر داشته باشیم، بلکه خیلی هم به خوزستان آمده ایم و گاهی اوقات دو روز در این استان می مانیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه اگر لازم باشد ده ها بار دیگر هم به استان خوزستان سفر می کنیم، یادآور شد: همه شهرستان های خوزستان شرایط یکسانی ندارد و برخی شهرستان ها محروم تر و با امکانات کمتری هستند که امیدواریم با مجموع منابع شاهد رفع همه محرومیت های این استان باشیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه امیدوارم شادگان به درجه ای که شایسته آن هست برسد، گفت: امیدوار هستیم که این توسعه، ذوب و نورد پیدا کند و محصولات فولاد شادگان با مُهر شادگان توسعه پیدا کند.

وی در پایان بیان کرد: همچنین امیدوار هستیم که فولاد شادگان به قطب مهم صنعت فولاد ایران تبدیل شود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x