[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، بهای این فلز زرد پس از پشت سر گذاشتن روند افزایشی، سیر نزولی خود را آغاز کرده و اکنون به قیمت ۱۲۸۵ دلار در هر اونس رسیده است؛ بنابراین بهای هر مثقال طلا در بازار تهران یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار به ۳۳۲ هزار و ۴۲۴ تومان قیمت گذاری می شود.
با این حال، بهای مسکوکات طلا همچنان در بازار حباب دارد؛ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، هر نیم سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، هر ربع سکه یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و هر سکه گرمی ۶۴۰ هزار تومان فروخته می شود.
در بازار ارز نیز صرافی های بانکی هر یورو را با نرخ ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان و هر دلار آمریکا ۱۰ هزار و ۵۹۵ تومان می فروشند.
در سامانه سنا نیز پنجشنبه گذشته (سیزدهم دی ماه) میانگین فروش هر یورو ۱۲ هزار و ۴۸۳ تومان و هر دلار آمریکا ۱۰ هزار و ۷۳۱ تومان بود؛ در سامانه نیما حواله یورو به طور میانگین ۹ هزار و ۵۲۹ تومان به فروش رفت اما هیچ معامله ای بر پایه دلار در نیما ثبت نشده است.
نرخ ها در سامانه سنا بیانگر معاملات انجام شده توسط بانک ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است و در سامانه نیما حواله های ارزی مبادله می شود.
اقتصام*۲۰۲۵ ** ۲۰۲۳

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها