[ad_1]

به گزارش تراز ، علی عابدزاده در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های حمل‌ونقل چند وجهی فرودگاه مهرآباد اظهار کرد: در پروازهای اربعین برای جلوگیری از افزایش نرخ، شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌ها را مصوب کردند. بعد از انجام این کار فرودگاه نجف نرخ سوخت را افزایش داد که رقم قابل توجهی بود.

وی با اشاره به اعتراض ایرلاین‌ها،‌افزود: به دنبال هماهنگی های لازم هستیم تا نرخ ها افزایش نیابد.

وی ادامه داد: این مسئله را به مسئولان ایرانی و عراقی اطلاع داده‌ایم، هنوز نتیجه را به ما اطلاع نداده‌اند. با توجه به این مشکل برخی شرکت‌ها تصمیم گرفته‌اند که پرواز خود را به جای نجف به بغداد انتقال دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که تقاضا برای سفرهای اربعین با هواپیما زیاد و عرضه کم است، اظهار کرد:‌شرکت‌های هواپیمایی برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی فروش بلیت را از طریق آژانس‌های محدودی انجام دادند، با این حال گزارش‌هایی مبنی بر گران‌فروشی به سازمان اعلام شده که با آن برخورد کرده‌ایم.

عابدزاده  در پاسخ به پرسش تسنیم در باره نحوه خرید هواپیمای فلایت چک گفت: همه دستاه‌های فرودگاهی باید توسط فلایت چک مورد بازرسی قرار گیرد. ایران دو فروند هواپیمای مناسب را خریداری کرد و تا دو سال پیش بازرسی را به مدت ۴۰ سال انجام داد. ما یک تجربه بسیار غنی در فلایت چک داریم.

وی با اشاره به از رده خارج شدن دو فروند هواپمای مذکور اظهار کرد:‌ پس از مطالعاتی که صورت گرفت، بیج کرافت ۳۵۰ خریداری شد  که البته یک فروند قابل اعتماد نبود برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید :  تصاویر صفحه اول روزنامه های اقتصادی امروز 21 مرداد

وی با اشاره به این‌که به همین دلیل قرارداد خرید فلایت چک دوم امضا شد،‌تصریح کرد:‌ طی روزهای اخیر یک موضوع حاشیه‌ای مطرح شد که هیچوقت مورد تایید سازمان هواپیمایی نبوده است. هواپیمایی بوده که می‌توان یک سری دستکاه را روی آن نصب کرد و برخی چک ها را انجام داد. این هواپیما در حدی نبود که بخواهد ارزیابی شود، قبلا و در زمانی که هواپیمای فلایت چک نداشتیم به این هواپیما پیشنهادعتماد نکردیم و توسط کارشناسان داخلی رد شده بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:‌دشمن از لابلای اطلاع‌رسانی رسانه‌ها اطلاعاتی را به دست می‌آورد که به نفع کشور نیست.

وی همچنین با اشاره به این‌که برای دستیابی به اهداف توسعه حمل و نقل هوایی نیازمند زمان هستیم، تصریح کرد: در همه جهان معمولا قوانین و مقررات جدید را در بستر زمانی اجرا می‌کنند چون به سرمایه‌گذاری، هزینه و آموزش دارند.

وی تصریح کرد:‌این کار در ایران شروع شده و تحولات زیرساختی در حوزه قوانین و مقررات شروع شده تا بتوانیم سرمایه‌گذاری انجام شده را به نحو مطلوبی را مورد استفاده قرار دهیم.

وی افرود: افزایش نرخ مسافر در پروازهای داخلی سال گذشته  ۱۹ درصد بوده که به دلیل آزادسازی نرخ بلیت اتفاق افتاده است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به این‌که در نیمه نخست امسال ۵ درصد افزایش جابجایی مسافر را داشته‌ایم،‌ گفت: همه فرودگاه‌های کشور موظفند گواهینامه عملیاتی بین المللی بهره‌برداری داشته باشند، در این راستا نیز امروز برای فرودگاه‌های لار و زاهدان گواهینامه بین‌الملی صادر می‌شود.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاebay site 118اتاق بازرگانی خوزستاناتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایرانانتقال پول به نیوزلندبانک صادرات ببنیانگذار سایت آمازونپپرستو ترخیصپیگیری شماره مرسوله پستپیگیری مرسوله رایتلتجهیزات شبکه رادیوترخیص کار صادراتترخیص کاری قصرشیرینترخیص کالا از گمرک ترکیهتعرفه گمرکی اچگونه از amazon خرید کنیمحمل بار تريليحمل و نقل بین المللی تینحمل و نقل طراحان پارسهحواله یوان صرافیخرید اینترنتی المان سرد کنندهخرید اینترنتی ساعت مچی مردانهخرید اینترنتی طلاخرید اینترنتی هفت سینخرید تجهیزات حفاظت فردیخرید خط تولید گچخرید دلار مانی بوکرزخرید قطعات از چینخرید گربه چین چیلاساعت کار ترخیص موتور خلیجصادرات گاز روسیه به چینصادرات نامرئیصرافی جی سی امطریقه خرید کتاب از امازونفروش دلار اسکریلقوانین گمرکی بین المللیقوانین گمرکی تاجیکستانقوانین گمرکی روسیهقوانین گمرکی گرجستانقوانین واردات خودرو از دبیقیمت تجهیزات شبکه سیسکوکارت پی پال چیستکد رهگیری مرسوله پستی ناجاگمرک زنجاننحوه ترخیص کالا از گمرک بوشهرواردات خودرو کارکردهواردات طلا به ایرانواردات کفش از دبیواردات و صادرات ایرانواسطه خرید از سایت های خارجی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها