[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: با سقوط سنگین بازارهای سهام و نگرانی سرمایه‌گذاران در مورد کند شدن اقتصاد جهانی که ریسک‌پذیری را کاهش داده و تقاضا برای سرمایه‌های امن را بالا برده است، قیمت طلا بیش از ۱ درصد جهش کرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، به نقل از رویترز، دوشنبه شب، با سقوط سنگین بازارهای سهام و نگرانی سرمایه‌گذاران در مورد کند شدن اقتصاد جهانی که ریسک‌پذیری را کاهش داده و تقاضا برای سرمایه‌های امن را بالا برده است، قیمت طلا به بالاترین سطح ۶ ماهه خود جهش کرد.

قیمت نقدی طلا ۱ درصد جهش کرد و به ۱۲۶۸.۴۹ دلار برای هر اونس رسید. در طی این جلسه معاملاتی قیمت طلا تا بالاترین سطح آن از اواخر جون افزایش یافت و رکورد شش ماهه ۱۲۶۹.۴۹ دلار برای هر اونس را ثبت کرد.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۱.۱ درصد جهش کرد و به ۱۲۷۱.۸۰ دلار رسید.

دیوید مگر، مدیر تجارت فلزات در «های ریدج فیوچرز»، می‌گوید: با وجود ضعف بازارهای سهام و تداوم وجود عواملی تهدیدکننده رشد اقتصادی جهان، نظیر جنگ تجاری، بالا بردن نرخ بهره و غیره، قیمت سهام همچنان بالا خواهد رفت.

طلا به عنوان سرمایه‌گذاری امنی در شرایط آشفتگی‌های سیاسی و مالی به حساب می‌آید و از اواسط آگوست که به پایین‌ترین سطح ۱۹ ماهه ۱۱۵۹.۹۶ دلار رسیده بود، تا کنون بیش از ۹ درصد رشد کرده است.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها