[ad_1]

شروین بادامچی درباره وضعیت صنایع نساجی و با اشاره به قانون خوداظهاری مالیاتی اظهار‌داشت: با استقرار این‌گونه سیستم‌ها و قوانین و مقررات جدید، تولیدکننده در عین حال که تک‌وتنها می‌ماند، بلکه هر روشی را که حفظ حیات واحدهای تولیدی خود مدنظر داشته باشد، باز هم با سازمان‌های دولتی مواجه می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، وی افزود: قوانین و مقررات جدید بسیار دست و پاگیر و ضدتولید هستند و جرایم آن زندانی شدن است.

عضو هیات مدیره انجمن صنایع نساجی عنوان کرد: زیان‌های مالی به همراه موقعیت نامناسب بازار و مشکلات مالی، تیر خلاصی به تولید است و در نهایت بخش تولید به این نتیجه می‌رسد که نمی‌تواند خود را از گرداب مشکلات متعدد نجات دهد.

بادامچی تصریح کرد: به این ترتیب با ریزش کارگر روبه‌رو و در نهایت تولید متوقف می شود.

 وی متذکر شد: از نظر ما، بخش خصوصی قربانی اصلی سیاست های غلط دولت‌ها شده است.

عضو هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ادامه داد: با اطمینان اعلام می‌کنم تنها دلیلی که واحدهای ریسندگی کشور به فعالیت می‌پردازند، این است که صددرصد قانون را رعایت نمی‌کنند و در آینده با تصویب قوانین و مقررات ضدتولید، با معضلات بسیاری روبه‌رو می‌شوند و راهی جز توقف تولید نخواهند داشت.

بادامچی تاکید کرد: قوانین و مقررات جدید، تله‌ای برای تولیدکنندگان است که سرانجامی خوبی برای تولید کشور ندارد.

وی گفت: من معتقد هستم سیاست عملی دولت این است که خواهان تولید هستند، اما علاقه بیشتری به واردات دارند.

عضو انجمن صنایع نساجی با بیان این‌که کالاهای مختلف وارداتی به سهولت وارد بازار می‌شوند و فروشگاه‌ها پر از محصولات پوشاک و منسوجات چین، ترکیه و …. می‌شوند، اما در مقابل شاهد تعطیلی کارخانه‌های تولیدی هستیم، تصریح کرد: به تبع واحدهایی که تولیدکننده مواداولیه واحدهای تولیدی هستند؛ در این شرایط له خواهند شد.

بیشتر بخوانید :  گول دستگاه‌های تصفیه آب را نخورید!

بادامچی خاطرنشان کرد: امروزه تولیدکنندگانی در کشور موفق هستند که به تقویت بخش بازرگانی و واردات پرداخته‌اند، نه تولیدکنندگانی که بخش تولید مجموعه خود را توسعه داده‌اند.

وی تاکید کرد: اطمینان دارم در صورت تغییر سیاست حمایت‌گرانه دولت از واردات و همراهی با تولید، این گروه نخستین افرادی خواهند بود که کارخانه تولیدی احداث خواهند کرد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی کاشاناتاق بازرگانی مشترک ایران و عراقترخیصکار گمرک بندر عباستمدید کارت بازرگانی حقوقیثبت نام کارت بازرگانی لرستانثبتنام صادرات دامجایگزین بیت کوینحمل بار از آلمان به ایرانحمل بار فرودگاهحمل بین المللی کالاحمل و نقل ارزانحمل و نقل بارحمل و نقل بین المللی ارومیهخرید ابزار هوشمندخرید از آمازون لک لکخرید از علی بابا در ایرانخرید اینترنتی از Ebayخرید اینترنتی قرص سیانورخرید تجهیزات گیمینگخرید ش اینترنتی همراه اولخرید کریستال آلمانخریدار پی پالسودآورترین واردات از چینشرکت حمل و نقل بین المللی مشکینشرکت حمل و نقل لوتوسصادرات فرشصرافی حسینی و شرکاطریقه واردات خودرو از دبیفرم د کارت بازرگانیقوانین گمرک روسیهکارا پست ( پست سریع بین المللی )کارت بازرگانی مرزنشینانگمرک چیستگمرک حقوق ورودیگمرک غرب کاپوتاژمستر كارت مجازيمستر کارت بانک پاسارگادمستر کارت برای ثبت ناممشاوره واردات از چیننحوه ترخیص کالا از گمرک بوشهرهزینه حمل بار از چین به ایرانهزینه حمل دریایی از چین به ایرانواردات بدلیجات از چینواردات خودرو 1393واردات خودرو فوردواردات دوربین عکاسی از چینواردات طوطی از پاکستانواردات قاچاق از دبیواردات گوشی موبایل از چینواریز به مستر کارت

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها