[ad_1]

به گزارش تراز ،مجید رحمتی با بیان اینکه بیمه ایران و هما قرارداد کلی برای بیمه هواپیماهای درحال پرواز و زمین گیر دارند، گفت: تمام هواپیماهای جدیدی که وارد ناوگان شرکت هما می‌شوند به طور خودکار تحت پوشش بیمه ایران قرار خواهند گرفت و هواپیماهای جدید خریداری شده نیز از این امر مستثنی نیستند.

وی توضیح داد: بیمه نامه های صادر شده برای هواپیماهای شرکت هما شامل بیمه مسئولیت سرنشینان، بیمه مسئولیت شخص ثالث و بیمه بدنه هواپیما می شود که کامل ترین نوع پوشش بیمه ای است.

مدیر بیمه های کشتی، هواپیما و حمل کالای بیمه ایران خاطرنشان کرد: در صورتی که هر سرنشین دچار مصدومیت شود تمامی هزینه های پزشکی برعهده بیمه ایران خواهد بود.

رحمتی با بیان اینکه سقف بیمه مسئولیت پرواز هواپیماها در داخل از کشور با خارج از کشور متفاوت است، اظهار داشت: برخی از کشورهای خارجی برای فرود هواپیماها در فرودگاه های خود و براساس قوانین محلی پوششی تا سقف یک میلیارد دلار را مطالبه می‌کنند و بیمه نامه صادر شده برای هواپیماهای هما نیز به گونه ای است که در سخت گیرترین کشورها امکان فرود دارند.

براساس این گزارش، مراسم ورود پنجمین و ششمین فروند از هواپیماهای ATR۷۲ سری ۶۰۰ در آشیانه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه با حضور مسئولان و دست اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی در فرودگاه مهرآباد برگزار می شود.

تاکنون ۳ فروند هواپیمای ایرباس و ۴ فروند هواپیمای ATR۷۲ سری ۶۰۰ وارد کشور شده و با ورود این دو فروند هواپیما، هشتمین و نهمین هواپیمای برجامی وارد کشور می شود.

بیشتر بخوانید :  سنگ‌آهن از چاه قیمت درآمد

در پی توافق برجام و لغو تحریم ها قرارداد خرید ۲۰ فروند هواپیمای ATR۷۲ سری ۶۰۰ بین هما و شرکت ایتالیایی – فرانسوی ATR به امضا رسید. مدل سفارشی ایران ایر قادر است ۷۰ نفر را تا مسافت ۱۵۲۸ کیلومتر جا به جا کند و به خاطر استفاده از موتورهای ملخی بسیار کم مصرف، ایمن و پیشرفته هزینه های عملیاتی آن به شدت پایین و مقرون به صرفه است.

این هواپیما قادر است در تمام شرایط جوی پرواز کند و به دلیل مجهز بودن کابین خلبان به نمایشگرهای بسیار پیشرفته امکان فرود در سخت ترین شرایط جوی را نیز دارد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار گمرک ماشینبوئینگ 777 کارگوبیت کوین پاورپوینتپی پال مجازیتجهیزات شبکه جونیپرترخيص كالا از گمركترخیص خودرو از قشمترخیص کار بندرعباسترخیص کالا از بندر خرمشهرچگونه از خارج خرید کنیمحقوق حمل و نقل بین المللی هواییحمل بار به چینحمل بار دریایی از چینحمل خرده بار از چین به ایرانحمل و نقل اثاثیه منزلحمل و نقل دریایی در ایرانحمل و نقل دریایی در چینخريد ديوان شمسخرید اینترنتی ژل افزایش قدخرید اینترنتی شلوار 6 جیبخرید اینترنتی طلایخرید اینترنتی عینک آفتابی زنانهخرید اینترنتی لومیا 640خرید بلیط هواپیما از علی باباخرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمانخرید چینی زرین طرح فلورانسدرباره ی صرافیسایت علی اکسپرس چیستشرایط خرید دلار به نرخ دولتیصادرات الصين 2013صادرات در ایرانصادرات یمنصدور کارت بازرگانی گیلانصرافي ظفر كيشصرافی 5 ستاره مونترالصرافی طاهر دبیصرافی قصرافی نوینعوارض گمرک خودروفروش خط تولید یونولیتقوانین گمرکی دبیقیمت یک بیت کوینکارت بازرگانی پنج سالهگمرک دیلمگمرک شهریار تهرانگمرک عشق آبادنحوه ترخیص خودروواردات ابزار دقیقواردات خودرو 3500واردات ماشین ابزار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها