[ad_1]

طاعت نژاد، روابط عمومی اداره کار تعاون،کار و رفاه کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره تیراندازی با کلاشنیکف در اداره کار کهگیلویه و بویراحمد گفت:یک ارباب رجوع که سر و صورت خود را با پارچه پوشانده بود قصد تیراندازی به سمت معاون این اداره را داشت. 

وی بیان کرد: ارباب رجوع در اتاق معاون تعاون اداره کل حاضر شد و کاغذی را جلوی وی گذاشت و خواست این کاغذ خوانده شود، در همین حین که وی در حال خواندن کاغذ بود یک قبضه اسلحه کلاشنیکف را از کیف  ویولن در آورد و او را تهدید به کشتن و تیراندازی کرد. 

روابط عمومی اداره کار تعاون،کار و رفاه کهگیلویه و بویراحمد به تسنیم گفت: قبل از اقدام به تیراندازی درگیری رخ داد و منجر به مصدوم شدن معاون اداره شد. تیری از اسلحه شلیک نشده است، ضارت قصد شلیک داشته است اما با مقاومت معاون اداره این شلیک انجام نشد.

طاعت نژاد با تشریح جزئیات ماجرا تصریح کرد: در واقع ضارت، فردی بنام “ف-م” از اعضای یکی از شرکت‌های تعاونی‌ پرورش ماهی شهرستان دنا بود که ازآن شرکت سلب عضویت شده است و با اعضاء شرکت اختلاف پیدا کرده بود  زمانی که وارد اتاق می شود، بیان می کند که حرف خصوصی دارد و تقاضا می کند تا در اتاق را ببندد. این فرد  از سوی دستگاه قضایی، رأی به نفع شریکش صادر و محکوم شد که قصد داشت این حکم را در اداره کار تلافی کند.از آنجایی که در اتاق بسته بود کسی متوجه درخواست کمک معاون تعاون اداره نشده بود.  این فرد با همراه داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف  با روبند وارد اتاق معاون تعاون اداره کار شده که فرد به محض باز کردن کیف با هدف بیرون آوردن اسلحه با مقاومت معاون اداره کل روبه رو شد و با هم درگیر شدند.

بیشتر بخوانید :  شرکت ملی گاز: در حذف یا اعمال آبونمان در قبوض گاز تابع قانون هستیم

وی ادامه داد: کارمندان اداره فرد ضارب را دستگیر و در اتاقی محبوس کردند که به محض حضور نیروهای انتظامی تحویل آنها شد. هم اکنون معاون اداره کار کهگیلویه و بویراحمد از ناحیه سر مصدوم و در بیمارستان به سر می‌بردو فرد ضارب دستگیر است.

 انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآشنایی با تجهیزات یک شبکهاخبار گمرک ایرانارسال پول به پاکستانارسال پول به نروژاسکرین شات سامسونگ j7بیشترین واردات از چینپست سریع بین المللی Tntتجهیزات شبکه گرگانتجهیزات شبکه و رکترخیص کار تبریزترخیص موتور سیکلتچگونگي ترخيص كالا از گمركچگونه کارت بازرگانی را تمدید کنیمحمل و نقل کیشحمل و نقل هوایی هماورخدمات بار هوایی سپیدبالخدمات بار هوایی هماخرید ابزار عروسک سازیخرید از Ebay در ایرانخرید اینترنتی خارجخرید اینترنتی عروسک ماتروشکاخرید تبلت amazon kindle fire hdخرید تجهیزات زورخانهخرید در ebayخرید دلار به نرخ روزخرید گوشی از آلمانخرید مستر کارت در ایرانرهگیری مرسوله پستی سفارشیسریعترین پست ایرانشرایط خرید از سایت Ebayصدور وب مانیصرافی آ اس پصرافی چینقوانین گمرک قزاقستانقوانین گمرکی ترکیهقیمت حواله دلار امریکاکارمزد حواله دلار به کاناداکرایه حمل دریاییگمرك زنجانگمرک غرب تهران تلفنمراحل واردات تجهیزات پزشکیمستر کارت جعلینحوه ثبت صادراتنحوه واردات از چينهزینه حمل بار از چین به ایرانواردات خودرو از چینواردات خودرو منطقه آزاد ارسواردات دستمال کاغذی از چینواردات دولت روحانیواردات گوشی از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها