[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا تقی زاده در نشستی خبری با اعلام اینکه هنوز شرکت سایپا افزایش قیمت‌ها را براساس مجوز شورای رقابت در گروه پراید و تیبا اجرا نکرده است، اظهار داشت: زمان اجرای افزایش قیمت خودرو برخلاف سایر بخش های اقتصادی که به طور معمول ابتدای هر سال است، حدوداً میانه سال اجرایی می شود به نحوی که  امسال در حالی که نزدیک به پنج ماه از سال گذشته که اجازه افزایش قیمت یافته ایم.

وی افزود: براساس مصوبه شورای رقابت در گروه تیبا و پراید متوسط افزایش قیمت‌ها ۱.۲۵ است. برهمین اساس قیمت پراید ۱۳۱، ۱.۹، پراید ۱۳۲، ۲ دهم درصد، پراید ۱۱۱، ۵۳ صدم درصد و تیبا مدل sx با افزایش ۱.۹۲درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تیبا هاچ بک نیز ۲.۷۸درصد و رنو ساندروی دنده ای به همراه پارس تندر ۳.۵۱ درصد مجوز افزایش قیمت را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: این افزایش قیمت ها به قیمت پایه خودروها اعمال می شود که به طور طبیعی شاهد افزایش ارزش افزوده، افزایش ارقام مالیات ها، افزایش عوارض گمرکی و … خواهیم بود و بر این اساس، افزایش های اعلام شده در عمل بیش از آنچه به نظر می رسد خواهد بود.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با اعلام اینکه ابلاغیه مصوبه  شورای رقابت در افزایش قیمت ها هنوز برای ما با ابهاماتی همراه است قرار است این هفته جلسه ای با شورا برگزار و ابهامات ابلاغیه را برطرف کنیم و سپس هفته آینده افزایش قیمت ها را اعمال کنیم.

وی در خصوص وضعیت دعوتنامه‌های ارسالی به مشتریان نیز گفت: آن دسته از مشتریانی که دعوتنامه‌ها را دریافت کرده‌اند باید در تاریخ معتبر نسبت به پرداخت مابقی هزینه خودرو اقدام کنند. در غیر این صورت برای آنها نرخ‌های جدید لحاظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید :  بیانیه جامعه دامپزشکی کشور در حمایت از روحانی

تقی‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا اعمال افزایش قیمت آن هم در شرایط فعلی بازار منطقی است، افزود: افزایش یک تا سه درصدی خودرو تأثیری در بازار ندارد چرا که درصد افزایش بسیار اندک است.

وی در رابطه با بحث ارتقای کیفیت خودروهای شرکت سایپا نیز تصریح کرد: براساس توافقات قرار است محصولات جدید از جمله ساینا و کوئیک راهی بازار شوند. . امروز بیشتر مشکلات موجود در گیربکس و پیشرانه های خودرو تیبا حل شده همچنین در بحث قطعه‌سازی نیز سخت گیری‌هایی را اعمال کرده‌ایم به این صورت که با قطعه‌سازانی که جنس بی‌کیفیت تولید کنند، همکاری نخواهیم کرد.

ادامه دارد…

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی مشترک ایران و ژاپنانتقال پول به کارت بانک ملیبیت کوین بخریم یا نهبیمه حمل و نقل هوایی کالاپایانه حمل بارتجهیزات حفاظتی شبکه توزیعتجهیزات شبکه جونیپرترخیص کار گمرک بندرعباسترخیص کالا از گمرک یزدتعرفه پست بین المللیچطور از سایت خارجی خرید کنمچگونه مستر کارت داشته باشیمحد ترخص چند کیلومتر استحمل بار با وانتحمل بار زمینی به اروپاحمل و نقل زمینی چیستحواله ارز دانشجوييخرید از ebay در شیرازخرید از سایت آمازون و تحویل در ایرانخرید از کارخانه چینی زرینخرید اینترنتی پنجه بوکسخرید خط تولید رنگخرید خط تولید نوشابهخرید سربازی خارج کشورخرید کفش از سایت خارجیزمان واردات خودروساختمان شماره 2 اتاق بازرگانیستاد ترخیص خودرو زنجانشرایط خرید دلار از صرافیشرکت حمل بار چاپارشرکت حمل و نقل بین المللی لیو فرابرصادرات سنگصرافی ریچموندهیلصرافی منطقه 5 تهرانصرافی وسترن یونیونصرافی وینضرورت صادرات غیر نفتیضوابط واردات تجهیزات پزشکیعکس گمرک بوشهرعلي expressفروش تجهیزات حفاظت کاتدیکفروش خط تولید تزریق پلاستیکقوانین گمرکی عمانقیمت خرید یوانگمرک لباسنحوه انتقال پول به چیننرخ حواله یوانواردات از چین در مشهدواردات خودرو جانبازان 70 درصدواردات شمع خودرو

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها