"جای خالی ما" بر روی صحنه

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،«جای خالی ما» حکایت آدم‌هایی‌ است که در زندگی روزمره خود دچار چالش‌هایی شده‌اند که این مساله نتیجه فراز و فرودهای فرهنگی و اقتصادی در چند دهه اخیر است. روزگار افرادی با موقعیت‌ها و سوابق اقتصادی و اجتماعی درخشان که به واسطه تصمیم‌های ما از جایگاه خود تنزل کرده و آسیب‌های آن متوجه همه شده است و نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن گذشت “جای خالی ما” در حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مان کجاست؟ .

تالار محراب میزبان نمایش «جای خالی ما» است که بازیگرانی چون حسین میرزائیان، مسعود بهارلو، فریبا رسولی، صدف میرمحمدی، میلاد محمدزاده و آرمان صلحی در آن به ایفای نقش می پردازند.

حسین میرزایی تهیه کننده، علی براتی مشاور کارگردان، سعید صادقی دستیار کارگردان و طراح صحنه، محراب محمدزاده مدیر تولید، ، محمدعلی صفاریان روابط عمومی، آصف جاودان فر موسیقی، مهدی ابراهیمی ساخت دکور، محمدرضا صالی ساخت تیزر، حامد ایلخان طراح پوستر و موسسه فرهنگی هنری راهین مجری طرح این اثر هستند.

«جای خالی ما » تا ۲۰ مرداد سال جاری هر روز ساعت ۱۹ در سالن اصلی تالار محراب به نشانی تقاطع خیابان ولیعصر(عج) و خیابان امام خمینی(ره) روی صحنه می‌رود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x