[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اواسط تیرماه امسال شورای رقابت مجوز افزایش قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان را صادر کرد. بر همین اساس با این مجوز قیمت خودروهای پراید و تیبا حداکثر یک تا یک و نیم درصد و قیمت سمند و پژو ۲.۵ درصد افزایش پیدا می کند.

بنا بر اعلام تقوی زاده معاون بازار یابی فروش سایپا هنوز ابلاغیه شورای رقابت به این شرکت ارسال نشده اما به محض دریافت مجوز، افزایش قیمت ها را بر روی محصولات پراید، تیبا و تندر ۹۰ اعمال خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه پراید با قیمت‌های فعلی زیان ده است، گفته است: استراتژی ما کاهش تدریجی تولید پراید است، به همین دلیل به دنبال تولید محصولی هستیم که رضایت بیشتری را جلب کرده و همچنین سودآوری را هم برای شرکت کسب کند. 

با توجه به این صحبت ها بازار خودرو باید ظرف روزهای آینده شاید افزایش قیمت سه محصول شرکت سایپا باشد. اما نکته اینجاست پراید و تیبا در حالی مجوز افزایش قیمت را کسب کردند که همچنان در رده تک ستاره درجا زده و خبری از افزایش کیفیت در آنها نیست. این در حالی است که قرار بود سیاست جدی برای خودروهای تک ستاره اتخاذ شود نه اینکه برای بی کیفیت بودن جایزه هم بگیرند.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ااتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایراناخبار روز گمرک ایرانانتقال پول به ملیپست اکسپرس دیجی کالاتبدیل پی پال به ریالتجهيز حفلة شبكهتجهیزات شبکه بی سیمتجهیزات شبکه هزارهترخیص پارچه از گمرکترخیص کاران شلمچهترخیص کالا از بندر گناوهترخیص کالا جلفاچگونگی خرید از ebayچگونه کارت بازرگانی دریافت کنیمحراست گمرک ایرانحمل بار هواییحمل بار هوایی ایران ایرحمل بار یخچالی به روسیهحمل هوایی بار از چینحمل و نقل چوب در جنگلخرید ابزار ویترایخرید اینترنتی آیفون 6خرید دلارسایت آمازون نیوزسایت صرافی 365شرکت حمل و نقل بین المللی پرند ترابرشرکتهای پست بین المللیصادرات 3057صادرات شعبه 3046صدور مستر کارت مجازیصرافی خیابان شریعتیصرافی شیراز معالی آبادصرافی ین ژاپنعطر کارگوقرارداد حمل دریاییقوانین گمرک قزاقستانقیمت خرید دلار صرافیکارت بازرگانی به چه دردی میخورهکنفرانس بین المللی حمل و نقلماده 1 قانون توسعه حمل و نقل عمومینحوه انتقال پول به چیننحوه ترخیص خودرو از مناطق آزادنحوه ی واردات کالا از چیننرخ کارگوواردات تجهیزات دندانپزشکی از چینواردات چوب روسیواردات خودرو 94واردات خودرو های خارجیورود به وب مانی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها