[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تمام تلاش تیم اقتصادی دولت حفظ و تقویت پول ملی است و در این راه نیز گام های اساسی و مهمی برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس،محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری آزمایشی از قطار قزوین – رشت در ایستگاه راه آهن این شهر اظهار داشت: پول ملی برای اقتصاد ما بسیار حایز اهمیت بوده و از این رو همه بخش های اقتصادی دولت با اجرای برنامه های از پیش تعیین شده تلاش دارند تا قدرت پول ملی را حفظ کنند.
وی با اشاره به تلاش حوزه های اقتصادی کشور در جهت ثبات اقتصادی و حفظ قدرت پول ملی، اضافه کرد: طی ماه های آینده در قالب کمک های جبرانی تلاش داریم تا خدمات خود را به صورت نقدی و غیرنقدی بین مردم توزیع کنیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای کارکنان دولت نیز در بودجه سال آینده رقم قابل توجهی برای افزایش حقوق در نظر گرفته ایم که پیش نویس لایحه آن از سوی سازمان برنامه و بودجه تقدیم دولت شده که در حال بررسی قرار دارد و به زودی نیز عدد نهایی آن اعلام می شود.
نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید خود از طرح های عمرانی در دست احداث استان قزوین طی ماه های گذشته، خاطرنشان کرد: در بخش مترو هشتگرد – قزوین آن چه که از سوی دولت و سازمان برنامه و بودجه باید به شهرداری کمک شود، پرداخت خواهیم کرد.
محمدباقر نوبخت در حاشیه سفر امروز خود به قزوین، در توقف کوتاه خود ضمن مصاحبه با خبرنگاران، جهت راه اندازی آزمایشی خط آهن قزوین – رشت، با قطار عازم استان گیلان شد.
پروژه اجرایی خط آهن قزوین – رشت از سال ۸۵ به طول ۱۶۴ کیلومتر آغاز و تاکنون نیز بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

بیشتر بخوانید :  انجمن روغن زیتون خواستار آزادسازی واردات شد/ادعای کارشکنی وزارت جهاد کشاورزی- اخبار اقتصادی - اخبار تسنیم

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها