[ad_1]

فروردین‌ ماه امسال تولید چند مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی به صفر رسید.

به گزارش ایسنا، در این مدت تولید کامیون باری بنز L۲۶۲۴ شرکت ایران خودرو دیزل با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از دو دستگاه در فروردین‌ ماه ۱۳۹۵ به صفر رسید.

تولید کامیون کشنده دنیز ایران خودرو دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۲۴ دستگاه در فروردین‌ ماه سال ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.

در این مدت تولید کامیونت کاماز ۱۰۴۰KR۱ شرکت رخش خودرو دیزل متوقف شده و از ۴۵ دستگاه در فروردین‌ ماه سال گذشته به صفر کاهش یافت.

تولید کشنده T۳۷۵ (۴*۲) شرکت سایپا دیزل با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۴ دستگاه در فروردین‌ ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید کمپرسی D۳۷۵ (۸*۴) دیگر محصول سایپا دیزل نیز متوقف شده و از ۲۲ دستگاه در فروردین‌ ماه سال ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.

فروردین‌ ماه امسال تولید کامیون ۱۸ تن ایسوزو FVR شرکت بهمن‌ دیزل نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۹ دستگاه در فروردین‌ ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید کامیون کشنده ماز ۵۴۴۰۱۸  شرکت آذهایتکس نیز متوقف شده و از ۱۲ دستگاه در فروردین‌ ماه سال گذشته به صفر کاهش یافت.

در این مدت تولید کامیونت JMC شرکت رایان فن گستر دیزل نیز متوقف شده و از ۲۰ دستگاه در فروردین‌ ماه سال گذشته به صفر کاهش یافت.

تولید کشنده اسکانیا G۴۰۰ شرکت ماموت دیزل با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از هشت دستگاه در فروردین‌ ماه سال گذشته به صفر کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید :  ترکیه مخالف تحریم‌های آمریکا علیه ایران است- اخبار اقتصادی - اخبار تسنیم

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی استان آذربایجان غربیانتقال پول به ویزا کارتجزوه تجهیزات شبکهحد ترخص تهران كجاستحمل نقل زمینیحمل و نقل بین المللی ره انجامحمل و نقل جهان جادهحمل و نقل چیستحمل و نقل خلیج فارسحمل و نقل ذوب آهن اصفهانحمل و نقل کالا به گرجستانحواله یوان به چینخرید ابزار فوندانتخرید اکانت ebayخرید انلاین از امریکاخرید اینترنتی سیم کارت 0901خرید بلیط از علی باباخرید بنز از آلمانخرید تبلت آمازونخرید تجهیزات آزمایشگاهی صنایع غذاییخرید دلار مستر کارتخرید کتاب در خارج از کشورخرید و فروش ابزار صنعتیراهنمای خرید از چینشرکت حمل و نقل هوایی شیدهصادرات چای ایرانیصرافی های منطقه 8 تهرانفریت بار به کانادا از اصفهانقوانین گمرکی کره جنوبیقوانین گمرکی واردات کالاقیمت حواله یورو در بازارکارت بازرگانيکارت بازرگانی به انگلیسیکارگو پگاسوسکرایه حمل کانتینر از چین به ایرانگمرک تمرچین پیرانشهرگمرک جمهوری اسلامی ایرانگمرک فرودگاه شیرازنحوه خرید از Ebay در ایراننرخ حواله دلار به روزنقش حمل و نقل هوایی در گردشگریهزینه مستر کارتواردات به ایرانواردات خودرو 1392واردات خودرو از دبیواردات خودرو شخصیواردات دوچرخه از چینواردات غله ایرانواردات محصولات ژیلتواردات ورق از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها