[ad_1]


تراز: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار تن مرغ مازاد مصرف در کشور تولید می شود.

به گزارش تراز ،علیرضا ولی در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: در حال حاضر مصرف مرغ مملکت دو میلیون و ۸۵۰ هزار تن در سال است.
وی ظرفیت سالانه تولید مرغ در ایران را سه میلیون تن اعلام کرد و اظهار داشت :
ظرفیت فعلی تولید مرغ در کشور دو میلیون و ۲۵۰ هزار تن است که از این میزان ۲۰۰ هزار تن مازاد بر مصرف است.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: صادرات مازاد مرغ تولیدی کشور منوط به بسترسازی مناسب از سوی دولت است.
وی افزود: این میزان مرغ مازاد بر نیاز مصرف بخشی برای صادرات و صنعت و بخش دیگر جهت تنظیم بازار و توزیع در مواقع ضرور ذخیره سازی می شود.
ولی در ادامه با تاکید بر اینکه به اندازه کافی مرغ در کشور ذخیره سازی شده است، اظهارداشت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین این کالا در مملکت وجود ندارد.
وی به ورود روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن مرغ به میدان بهمن تهران اشاره کرد و گفت: قیمت هرکیلو مرغ امروز در این مرکز شش هزار و ۷۰۰ تومان توزیع شده است.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی قیمت هرکیلو مرغ گرم را در میادین میوه وتره بار شش هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: میانگین قیمت مرغ به ازای هرکیلو در سطح شهر تهران نیز هفت هزار و ۸۰۰ تا هشت هزار تومان بوده است.
وی در مصاحبه با رادیو اقتصاد از توزیع مرغ منجمد (تولیدات داخلی) در میادین تهران خبرداد و اظهارداشت: قیمت هر کیلو از این مرغ برای توزیع کنندگان پنج هزار و ۳۰۰ و برای مصرف کنندگان پنج هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.
وی یادآورشد: کشور امروز در بحث مرغ نه تنها با کمبود مواجه نیست بلکه با تولید مازاد بر نیاز مصرف دست و پنجه نرم می کند.

بیشتر بخوانید :  برگزاری جلسات تخصصی B2B بین شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های فرانسوی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار اقتصادی
اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني ايران روسيهاتاق بازرگاني سارياتاق بازرگاني ليتواني ايرانارسال پول به ایران از آلمانبیت کوین درامدپی پال فوریپیگیری شماره مرسولهترخیص کار در قشمترخیص کار قشمترخیص لباس از گمرکحد ترخص تهران کرجحساب پی پال با مدارکحمل هوایی از چین به ایرانحمل و نقل ریلیحمل و نقل مازندرانخرید ابزار لحیم کاریخرید اینترنتی پارچه خزخرید اینترنتی محصولات ایران خودروخرید تجهیزات صوتیخرید تجهیزات قناریخرید تجهیزات کمپینگخرید چینی زرینخرید و فروش دلار فیبوخرید یک دلاردانلود وب مانی کلاسیکرهگيري مرسوله هاي پست پيشتازصادرات 4088صادرات ظروف نقرهصادرات کاشی و سرامیکصرافی پرسپولیس تورنتوطریق واردات خودروطریقه خرید دلارعلی اکسپرس خریدعوارض کارت بازرگانیفرم کارت بازرگانی و عضویت چاپ شدهفروش تجهیزات فیبر نوریفروش خط تولید ظروف یکبار مصرففریت بار به کانادا با کشتیقوانین جدید گمرککارت بازرگانی کرمانشاهکارگو فداییگروه ترخیص و بازرگانی ایکادگمرک شهیدرجایی بندرعباسگمرک عسلویهلیست کالاهای وارداتی از چین به ایرانمراحل ترخیص دارو از گمرکمزدا 2 وارداتیهزینه ترخیص خودرو وارداتیواردات از دبی با سرمایه کمواردات عروسک از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها