تولید خودرو ۳۱ درصد کاهش یافته است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی است از آغاز امسال تا پایان آذرماه ۷۶۳ هزار و ۵۱۹ دستگاه خودرو در کشور تولید شده که در همسنجی با پارسال ۳۱ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، از آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، در ۹ ماهه امسال ۷۱۳ هزار و ۲۳۳ دستگاه خودروی سواری تولید شد.
این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال و تولید یک میلیون و ۳۷ هزار و ۳۷۴ دستگاه خودرو، ۳۱.۲ درصد افت داشته است.
برپایه این گزارش، در مدت یاد شده یک هزار و ۵۹ دستگاه ون تولید شد که در همسنجی با پارسال (تولید ۵۷۶ دستگاه) ۸۳.۸ درصد رشد نشان می دهد.
در این مدت، تولید انواع وانت با افت ۳۰.۹ درصدی به ۳۸ هزار و ۳۳۴ هزار دستگاه رسید.
تولید مینی بوس و میدل باس تا پایان آذرماه به یک هزار و ۴۵۶ دستگاه رسید که در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۸۱.۳ درصد رشد داشته است.
بررسی آمارهای وزارت صنعت نشان می دهد تولید اتوبوس با کاهش ۶۰.۲ درصدی در ۹ ماهه امسال به ۵۲۳ دستگاه تقلیل یافت و در همین مدت هشت هزار و ۹۱۴ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده تولید شد که در همسنجی با پارسال ۱۷.۷ درصد کاهش نشان می دهد.
در آذرماه امسال ۳۸ هزار و ۲۷۵ دستگاه سواری، ۶۱ دستگاه ون، ۲ هزار و ۹۴۹ دستگاه وانت، ۱۴۸ دستگاه مینی بوس و میدل باس، ۱۲ دستگاه اتوبوس و ۷۰۰ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده در کشور تولید شده است.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x