[ad_1]

به گزارش تراز ، روز گذشته رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه این سازمان به هیچ عنوان مجوز ترخیص خودروهای فاقد کیفیت را صادر نمی‌کند، گفت: در حال حاضر در گمرکات کشور حدود هزار خودرو از کشورهای اروپایی تا آسیایی فاقد استاندارد معرفی شده و اجازه ترخیص پیدا نکرده‌اند.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده توسط خبرنگار تسنیم، در حال حاضر حدود ۶۰۰ خودروی چینی از یک مدل خاص در گمرکات هرمزگان (شهید رجایی) به‌دلیل عدم کسب مجوزهای لازم استاندارد و محیط زیست متوقف شده است. اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که یک مشکل فنی در سیستم سوخت‌رسانی این خودروها دلیل اصلی عدم کسب مجوزهای لازم برای ترخیص بوده است. خودروهای مذکور در حال حاضر در اختیار سازمان اموال تملیکی بوده، اما باتوجه به هزینه‌های بالای انبارداری و گمرکی فعلاً هیچ مشتری برای خرید این خودروهای چینی وجود ندارد.

یک مقام مطلع در این خصوص به خبرنگار تسنیم می‌گوید هزینه‌های اولیه برای ترخیص این خودروها در یک ارزیابی اولیه حدود ۲۰ میلیارد تومان اعلام شده است. علاوه بر این متقاضی باید برای خرید هر خودرو مبلغ حدودی ۸ میلیون تومان را به حساب دولت واریز کند. همه این موارد در صورتی انجام خواهد شد که مجوزهای لازم از سوی سازمان استاندارد صادر شود.

همچنین بر اساس اطلاعات کسب‌شده رایزنیهایی با یکی از نهادهای نظامی برای واگذاری این خودروها جهت استفاده در معابر غیرشهری انجام شده که هنوز از نتیجه این مذاکرات خبری در دست نیست.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني صنايع و معادن تهراناتاق بازرگانی استان فارساتاق بازرگانی روسیهاتاق بازرگانی قطرارسال پول به پی پالپی پال مالزیپی پال یعنی چهپیگیری شکایت مرسوله پستیتجهیزات شبکه بیسیمتجهیزات غیرفعال شبکهترخیص کار خودروترخیص کالا از گمرک پیرانشهرحمل بار خارجی ایران ایرحمل دریایی بارحمل و نقل بین المللی روسیهحمل و نقل بین المللی کامیون یخچالیحمل و نقل چینحمل و نقل دریایی چیستحمل و نقل قشمحواله اسکریلخدمات بار هوايي عصر هديخرید ابزار شیرینی پزیخرید ابزار کنافخرید اینترنتی روشویی کابینتیخرید چینی زرین طرح فلورانسخرید خط تولید قطعات الکترونیکیخرید دلار از عراقخرید هلیکوپتر از امریکاخرید و فروش اینترنتیرهگیری مرسوله ناجاسایت امازون گوشیستاد ترخیص خودرو جنت اباد شمالیشرکت های ترخیص کاریصادرات داروهای گیاهیصادرات شعبه 3900صادرات گل و گیاهصرافی تهرانتوفروش ابزار عینک سازیفروش ابزار لوله کشیفروش دلار تایوانفریت بار به روسیهکارگوکد رهگیری مرسوله پیشتازکنفرانس حمل و نقل هواییگمرک هندیجانمستر کارت و ویزاهمراه بانک صادرات 5800واردات پرادو 2014واردات خودرو از روسیهواردات خودرو پیشگامان

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها