[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: بانک ملی با ارائه توضیحاتی درمورد علت روند کُند تحویل ارز به زائران اربعین حسینی در شهر نجف تاکید کرد: طبق مذاکره های قبلی قرار بود تحویل ارز در نجف از طریق فرودگاه، سه باجه در هتل های این شهر و شعبه بانک انجام شود که مقام های عراقی به دلیل مسایل امنیتی، همه باجه ها غیر از شعبه بانک را تعطیل کردند.

به گزارش  خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، این بانک در توضیح خود درباره روند توزیع ارز در شهر نجف تاکید کرد: آخرین عکس ها و فیلم های ارسالی از وضعیت تحویل ارز در شهر نجف حاکی از حضور جمعیت زیاد زائران در این شهر است هر چند دو مرکز تحویل ارز در این شهر با همه قوا و سرعت در حال کار هستند و اوضاع تحویل ارز تحت کنترل است.
در ادامه این توضیح با طرح این موضوع که طبیعتا برای مردم و زائران این سوال پیش می آید که چرا تراکم جمعیت در این شهر بالاست ؟ خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران نیز باوجود بسیج همه امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات خود و حضور مدیران ارشد در عراق از این وضعیت رضایت ندارد و همه تلاش خود را انجام داده که روند تحویل ارز سریع تر انجام شود ولی پاره ای واقعیت ها نیز وجود دارد که باید به آن توجه داشت.
بانک ملی خاطرنشان کرد: درحال حاضر باوجود ازدحام جمعیت در نجف، تحویل ارز در زمان کوتاهی به زائران انجام می شود ولی به علت این که هر لحظه به جمعیت در مسیر نجف و کربلا اضافه می شود، طبیعی است که در این محورها تراکم دیده می شود.
بانک ملی اضافه کرد: تحویل ارز به زائران در نجف به دلیل همکاری نکردن طرف عراقی با مشکلاتی رو به رو شد، در شهر نجف طبق مذاکره های قبلی قرار بود تحویل ارز از طریق فرودگاه نجف، سه باجه در هتل های نجف و شعبه بانک انجام شود که مقام های عراقی به دلیل مسایل امنیتی، همه باجه ها غیر از شعبه بانک را تعطیل کردند.
این بانک یادآور شد: بانک ملی ایران در این شرایط رایزنی های متعددی برای افزایش باجه با مقام های عراقی انجام داد و باجه های متعدد و مناسبی را اجاره کرد که مسئولان عراقی آنها را هم تعطیل کردند و در نهایت یک ساختمان قدیمی که در شان مردم هم نیست، تحویل این بانک شد و بانک مجبور شد به خاطر مصالح زائران از حداقل امکانات برای ارایه خدمات استفاده کند و در صورت تحویل نشدن ارز توسط بانک در این شرایط، زائران دچار مشکلات دیگری می شدند.
بانک ملی تاکید کرد که درصدد است با تسهیل روند تحویل ارز به زائران در این شهر، صف را از بین ببرد و اکنون در شهر نجف دو مرکز تحویل ارز وجود دارد که فعال هستند.
این بانک در ادامه این اطلاعیه به زائران پیشنهاد کرد که با توجه به همکاری نکردن طرف عراقی برای افزایش تعداد باجه های تحویل ارز در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین زائرانی که هنوز از کشور خارج نشده اند با توجه به شرایط سرویس دهی مطلوب تر، ارز خود را از ایستگاه های استقرار یافته در دو مرز مهران و شلمچه تهیه کنند.

بیشتر بخوانید :  وزارت جهاد رئیس اتحادیه گوشت را اخلال‌گر معرفی کرد

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها