توسعه بانکداری الکترونیک در گرو همکاری با استارت‌آپ‌ها

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: توسعه بانک‌داری الکترونیکی، ایجاد مفهوم بانک‌داری مجازی و گذار از بانک‌داری سنتی به بانک‌داری مدرن، همه در گرو همکاری نزدیک نظام بانکی با استارت‌آپ‌ها است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، محمدرضا حسین زاده درباره اهمیت حضور استارت آپ‌ها در نظام بانکی، اظهار کرد: استارت‌آپ‌ها که در گذشته نه چندان دور تنها یک اسم بودند، امروز به جز یی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند و کسب و کارهای کوچکی هستند که به دور از بوروکراسی اداری، فرایندهای دست و پاگیر معمول و هزینه‌های گزاف که یک ایده کوچک را به یک دستاورد بزرگ تبدیل می‌کنند.

وی افزود: استارت‌آپ‌ها علاوه بر اینکه به شدت مورد توجه نظام بانکی قرار گرفته‌اند، در توسعه فعالیت‌های بانک‌داری هم نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

به گفته مدیرعامل بانک ملی، این بانک با همکاری استارت‌آپ‌ها توانسته خدمات قابل توجهی به مشتریان خود ارائه کند و پیام‌رسان «بله» نمونه موفقی از این همکاری است، تا جایی که تحسین فعالان نظام بانکی در داخل و خارج از کشور را نیز برانگیخته است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها با بیان اینکه از نزدیک با تعداد قابل توجهی از ایده‌پردازان و فعالان حوزه استارت‌آپ ملاقات کرده است، گفت: مالکان استارت‌آپ‌ها و فین تک‌ها، جوانان تحصیل کرده کشورمان هستند که بدون هیچ ادعایی، فقط پیاده‌سازی اهداف بلندشان را می‌خواهند.

حسین‌زاده معتقد است که استارت‌آپ‌ها می‌توانند با اقدامات مؤثر خود، بسیاری از راه‌های طولانی را کوتاه کرده و هزینه‌ها را به شدت کاهش دهند.

وی درباره مزایای دیگر استارت‌آپ‌ها، عنوان کرد: توسعه بانک‌داری الکترونیکی، ایجاد مفهوم بانک‌داری مجازی و گذار از بانک‌داری سنتی به بانکداری مدرن، همه در گروی همکاری نزدیک نظام بانکی با استارت‌آپ‌هاست.

مدیرعامل بانک ملی، تاکید کرد: این یک همکاری برد برد است که در کنار توسعه نظام بانکی کشور، جلوی فرار مغزها را می‌گیرد، سرعت تحولات را افزایش می‌دهد و نتیجه را بسیار دلنشین‌تر می‌کند.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x