تقویت بازار سرمایه هدف سازمان بورس است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار در واکنش به برخی فضاسازی ها از عملکرد بورس گفت: این سازمان به همه صنایع به یک چشم نگاه می کند و هدف آن توسعه و تقویت بازار سرمایه است و نگاه خاصی به یک صنعت ندارد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، در هفته های اخیر برخی ذینفعان و سهامداران صنایع مختلف که به دلیل شرایط بازار و عملکرد شرکت ها با افت قیمت سهام خود مواجه شده و متضرر شده اند، تلاش کردند با جوسازی و اعمال فشار، نسبت به تقویت سهام شرکت های مورد نظر خود اقدام کنند.
در این زمینه به تازگی برخی ذینفعان و سهامداران گروه خودرو گفته اند که مسئولان بورس نباید نسبت به وضعیت شرکت‌های خودرویی بی‌تفاوت باشند.
به ادعای آنها، رئیس سازمان بورس باید پیگیری‌هایی بیشتری را به نفع بازار و این دسته از سهامداران در دستور کار خود قرار دهد.
در ماه های اخیر، برخی صنایع بورسی به دلیل عملکرد ضعیف، با کاهش سوددهی و حتی ضرر مواجه شده اند که در نتیجه بهای سهام آنها با افت مواجه شده و یا رشد مطلوبی را تجربه نکرده است.
در واکنش به این اظهارات، محسن خدابخش امروز (شنبه) در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهارداشت: سازمان بورس، همه صنایع را به یک چشم نگاه می کند و تلاش دارد تا بازار سرمایه و صنایع مختلف با وضعیت مناسبی مواجه شوند.
وی با بیان اینکه برای سازمان بورس و اوراق بهادار، گروه ها و صنایع خاصی در نظر نیست، تصریح کرد: سازمان بورس تلاش می کند همه صنایع به طور واقع بینانه و براساس کشف قیمت درست، سود کنند.
وی گفت: البته سازمان بورس، نظرات خود درباره صنایع مختلف به نهادهای تصمیم گیرنده منتقل می کند که از جمله آنها می توان به بهبود قیمت محصولات عرضه شده در بورس کالا اشاره کرد که با تلاش های سازمان بورس به نتیجه رسید و در نهایت به تقویت شرکت های عرضه کننده محصولات در بورس منجر شد.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x