[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مراسم تجلیل از خیرین حوزه سلامت فعال در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، بازوند استاندار کرمانشاه و دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان، در شهرستان قصر شیرین برگزار شد. در این مراسم از بانک قرض الحسنه مهرایران به همراه خیرین حوزه سلامت که در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه فعالیت داشته‌اند، قدردانی شد.

بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف تسهیل دسترسی مردم آسیب دیده از زلزله به خدمات بهداشتی درمانی اقدام به احداث سه باب خانه بهداشت در روستاهای کول سوند، سید احمد و کرکهرک از توابع استان کرمانشاه نموده است.

وزیر بهداشت در این مراسم گفت: اقدامات زیادی جهت ساخت و ساز پروژه‌های بهداشتی و درمانی در این مناطق انجام شده است و دو کار مهم در این مناطق باقی مانده که یکی احداث بیمارستان در اسلام‌آبادغرب است که توسط بانک‌ها ساخته می‌شود و امیدواریم زودتر به سرانجام برسد و دیگری فاز دوم بیمارستان سرپل‌ذهاب است که توسط خیرین کاشان در حال احداث است و اگر کار با همین روند پیش برود تا سال آینده به اتمام می‌رسد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها