[ad_1]

وزیر صنعت, معدن و تجارت تصریح کرد که تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام درستی نیست و این وزارتخانه بهتر است که به همین منوال ادامه پیدا کند.

به گزارش ایسنا, محمدرضا نعمت‌زاده امروز ۱۹ مرداد در مراسم حمایت از صنایع کوچک و متوسط گفت: یکی از اقداماتی که در دولت یازدهم انجام شد، تصویب روز حمایت از صنایع کوچک بود که نشانگر اهمیت دادن به این بخش است.

وی افزود: در سال‌های اخیر تولید جزو اولویت‌ها بوده است و در همین راستا در سال قبل طرح رونق تولید برای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی ابلاغ شد و امسال این طرح ادامه یافته است.

وزیر صنعت با اشاره به ادغام وزارت صنعت و بازرگانی عنوان کرد: این کار باعث شد تا همه تولیدکنندگان در بخش علی مختلف به یک چشم دیده شوند، هر چند اصناف از مزایای بیشتری برخوردارند.

وی اضافه کرد: اگر یک کالایی با کیفیت تولید شود کار مقدسی است و ما هم تلاش می کنیم تا موانع را بر طرف کنیم.

نعمت زاده ادامه داد: بسیاری از واحدهای بزرگ صنعتی کار خود را با یک بنگاه کوچک اقتصادی آغاز کردند و امروز چند هزار شاغل در شرکت های آنها مشغول به کار هستند و بیشتر شرکت‌های دولتی که ایجاد می‌شوند، موفق نبوده و در قالب شرکت های خصوصی مشکلاتی را ایجاد کرده اند. رفع موانع تولید برای بهبود وضعیت تولید در دستور کار بوده اما به هر حال مشکلات همچنان ادامه دارد و بزرگترین سرمایه یک واحد تولیدی صبر است که امیدواریم مشکلات به زودی حل شود.

بیشتر بخوانید :  ذکاوت یک شرکت آلمانی در برابر بی تفاوتی مسئولان صنعت پتروشیمی

وی اضافه کرد: معتقدم باقی ماندن وزارت صنعت، معدن و تجارت به همین منوال مهم است و تفکیک آن درست نیست چرا که بسیاری از کشورهای صنعتی حتی وزارتخانه‌های اقتصادی از جمله صنعت و کشاورزی را تحت عنوان وزارت اقتصاد برای سیاست گذاری بهتر تجمیع کرده اند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآموزش واردات از دبیاتاق بازرگانی چيستاسکرین شات سامسونگانتقال پول به ویزا کارتپست سریع Tntتجهیزات شبکه های توزیع برقترخیص کار بوشهرترخیص کار خرمشهرترخیص کار شدنترخیص کاران بندر انزلیترخیص کالا از گمرک بندرعباستمدید کارت عضویت بازرگانیچگونگی خرید کالا از چینحمل و نقل دریایی ایرانحمل و نقل ریلی ایرانحمل و نقل عمومی در نیویورکحمل و نقل مرکبحمل و نقل مشهدخدمات بار هوایی کیش ایرخريد وسايل ورزشيخرید اینترنتی جامدادیخرید اینترنتی همسترخرید تجهیزات پزشکی دست دومخرید گوشی اپل از خارجخرید هواپیما از آمریکاخودروهای وارداتی لوکسدانلود برنامه ی وب مانیرهگیری مرسولات عادیروش دانلود از سایت امازونشرکت ترخیص کالا مشهدصرافی خیابان شریعتیصرافی کاجفروش دلار مستر کارتفروش عمده ابزار یراققوانین تجاری گمرکی و بیمهقوانین گمرک برای خانواده شهداقوانین گمرکی مالزیقیمت پی پالکارت بازرگانی به انگلیسیگمرک ساوهگمرک سیرجانمراحل ترخیص کالا از بندر شهید رجاییهر بیت کوین چند ساتوشی استواردات ابزار از دبیواردات از دبی با سرمایه کمواردات ساعت از چینواردات طلای ساخته شدهواردات مواد شیمیایی از چینواردات هدایای تبلیغاتیوب مانی ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها