[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، محمد افلاکی روش افزود: در یکسال اخیر بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های تولیدی-صادراتی فعال در بخش آبزیان پرداخت شده است. شماری از شرکت‌ها در چند سال اخیر با حمایت و تأمین مالی بانک توسعه صادرات فعالیت خود را از بازرگانی به تولیدی-صادراتی ارتقاء داده و موجب اشتغال تعدادی زیادی از جوانان استان شده اند که از دستاوردهای مهم تأسیس شعبه بوشهر در استان است.

به گفته افلاکی روش، در سال جاری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال ضمانتنامه و اعتبار اسنادی جهت حمایت از مشتریان صادراتی فعال در حوزه های مختلف صادر و گشایش گردیده است.

رییس شعبه بوشهر بانک توسعه صادرات درخصوص پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه از بدو تاسیس گفت : پرداخت تسهیلات ۲.۲میلیارد یورو برای پتروشیمی بوشهر ، تامین مالی ۱۰۰ میلیاردریالی برای احداث اسکله صادراتی و تسهیلات برای تهیه ۱۰ فروند کشتی فله بر انجام شده است.

وی درباره دیگر طرح های تامین مالی شده اظهارداشت: بیش از ۲۷ میلیاردریال برای احداث سردخانه انجماد گمرک بوشهر، ۸۸۲ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ۷۶۱ هزار یورو تسهیلات ارزی برای بسته بندی و فرآوری آبزیان به چندین شرکت فعال صادراتی و صادرکننده نمونه کشور اختصاص یافته است.

رییس شعبه بوشهر بانک توسعه صادرات ضمن تبریک و شادباش فرارسیدن سالگرد چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: این استان با بیش از ۷۰۰ کیلومتر مرز آبی دارای ظرفیتهای بسیاری در حوزه‌های مختلف است و عمده حوزه های صادراتی آن شامل محصولات پتروشیمی، انواع آبزیان، نخیلات و انواع سنگهای معدنی و… بوده که به مقاصد متعدد صادر و کشورهای فراوانی از نقاط مختلف جهان مشتری دائمی محصولات تولیدی این استان هستند.

بیشتر بخوانید :  توزیع ارز پتروشیمی‌ها در بازار آغاز شد/تداوم توزیع در هفته آینده

وی در پایان با اشاره به سابقه ۲۱ ساله شعبه بوشهر اضافه کرد: همواره بیش از ۷۰% صادرکنندگان نمونه استان از مشتریان شعبه بوده و در دو سال گذشته دو صادرکننده نمونه ملی کشوری نیز از مشتریان شعبه بوده‌اند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها